×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورود جدی شورای شهر تهران به موضوع شورایاری ها

به گزارش تهران۲۴، جعفر شربیانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح دو فوریت نظام نامه محله با انتقاد از رویکرد شهرداری مبنی بر شبکه سازی داخل محله ها به جای استفاده از مدیران محله، شورایاری ها و معتمدان، گفت: به عنوان فردی که نزدیک به یک دهه به عنوان عضو شورایاری خدمت کرده ام، اگر در باره این طرح اظهار نظر نکنم، به همکارانم در نهاد شورایاری ها اجحاف کرده ام.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم شورای ششم شهر تهران نه تنها باید به موضوع شورایاری ها ورود جدی داشته باشد، بلکه در این زمینه نیز دیر اقدام کرده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه من در هفته های ابتدای فعالیت شورای ششم شهر تهران به این مساله ورود جدی داشته ام، بیان کرد: مبحثی که در این میان اهمیت دارد، این است که گویی برخی می خواهند از ابتدا می خواهند چنین نامی را در شهر تهران ایجاد کنند این در حالی است که ما دو دهه تجربه فعالیت شورایاری ها را در پایتخت داریم. 

وی یادآور شد: به جای اینکه مشکل قانونی نهاد شورایاری را حل کنیم به دنبال ایجاد یک شبکه جدید در این زمینه در محله های شهر تهران هستیم.

جعفر شربیانی با اشاره به اینکه طرح یک فوریت نظام نامه محله ها رای آورد، تاکید کرد: به نظر می رسد که می تواند از ظرفیت شورایاری ها در موضوع هیات امنای محله ها استفاده کند اما رویکرد شهرداری این است که به جای استفاده از این ظرفیت به سراغ افراد جدید می رود.

وی در ادامه گفت: با خبر شدم که در حال حاضر شهرداری تهران برای تشکیل شبکه ارتباطی داخل محله ها به دنبال افراد جدیدی هستند که هیچ ازطلاعاتی از موضوع و مسایل محله ها ندارند این در حالی است که می توان از رفیت شورایاری محله ها و معتمدان استفاده کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.