×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده ایران در الجزایر: نگاه آمریکا و غرب به برخی کشورهای اسلامی همانند گاو شیرده است

به گزارش تهران۲۴ از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در راس هیأتی دیپلماتیک برای شرکت در کمیته اجرایی اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی به الجزیره پایتخت الجزایر سفر کرد.

وی امروز در سخنرانی خود در این نشست ضمن تاکید بر وحدت کشورهای مسلمان، اظهار کرد: نگاه نظام جمهوری اسلامی به وحدت مسلمانان تاکتیکی نیست بلکه به لحاظ راهبردی و اعتقادی معتقد به وحدت در دنیای اسلام هستیم.

نماینده دشتستان خواستار عدم دخالت کشورهای غربی به ویژه آمریکا در امور داخلی کشورهای اسلامی شد و گفت: جمهوری اسلامی با نگاه قدرت‌های غربی به برخی کشورهای اسلامی به عنوان گاو شیرده مخالف است و نباید اجازه دهیم تا این کشورها در امور مسلمانان دخالت کنند.

رضایی، آمریکا و رژیم صهیونسیتی را دشمن اصلی جهان اسلام خواند و تاکید کرد: گرچه برخی تلاش می‌کنند تا با ایجاد بحران‌های ساختگی، موضوع فلسطین به حاشیه برود اما لازم است که همچنان این موضوع دستور کار اصلی اتحادیه باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، مسئله مهاجرین از جمله مهاجرین افغانستانی را موضوع مهم دیگر دانست و خواستار توجه ویژه کشورهای اسلامی به آن شد.

به گزارش فارس، نشست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفندماه به میزبانی الجزایز برگزار شد.
 


انتهای پیام/س

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.