×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجالس مناجات‌خوانی ۴۰ هیأت شاخص را با «تکیه» رایگان مشاهده کنید

به گزارش تهران۲۴، حسین محمدی مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان و علاقه بیشتر مردم به حضور در مراسم‌های مذهبی، پلتفرم تکیه که مدتی است از فعالیت آن می‌گذرد، شرایطی را فراهم کرده که روزه‌داران بتوانند به صورت زنده و برخط از مراسم‌های مذهبی سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی افزود: پلتفرم تکیه از محرم سال ۱۳۹۹ فعالیتش را آغاز کرد تا برای هموطنان عزیز فرصتی فراهم کند تا مراسم‌های مذهبی سراسر کشور را به دلخواه و به صورت برخط مشاهده کنند. 

حدود ۴ هزار هیأت در محرم با تکیه پخش زنده داشتند

محمدی با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار هیأت در ایام محرم امسال برای پخش زنده در «تکیه» ثبت‌نام کردند، گفت: در سایت تکیه به نشانی tekye.net بیش از ۱۲۰ هزار قطعه صوتی آرشیو شده است. کاربران می‌توانند در قسمت پخش زنده، سخنرانی و مداحی و مراسم مذهبی مدنظر خود را انتخاب کنند و یا از آرشیو به مطالب قبلی دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اینکه شاید برخی از خانواده‌ها شرایط حضور در مراسم‌‌های مذهبی مربوط به این ماه پربرکت را نداشته باشند، از این رو شرایط استفاده برخط و زنده مراسم و هیأت‌های مذهبی شاخص کشور را در پلفترم تکیه فراهم کرده‌ایم.

مجالس مناجات ۴۰ هیأت شاخص با تکیه پخش زنده می‌شود

وی اضافه کرد: در شب دوم ماه مبارک رمضان، مراسم بیش از ۴۰ هیأت شاخص را پوشش داشتیم که این روند در شب‌های دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: استفاده از پلتفرم تکیه چندویژگی دارد، اولین ویژگی آن  دسترسی آسان و رایگان خانواده‌ها به جلسات و هیأت‌های مذهبی شاخص است، همچنین کاربران می‌توانند در طول روز هم دسترسی به آرشیو داشته باشند.

راه‌اندازی پویشی برای دانش‌آموزان در «شاد» 

محمدی از ایجاد کانال «تکیه» در سامانه آموزشی «شاد» خبر داد و گفت: محتوای مذهبی ماه محرم که توسط مداحان و سخنرانان تولید می‌شود، برای دانش‌آموزان نیز در این سامانه در دسترس قرار گرفته است. همچنین برای فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) پویشی را در شبکه شاد برای عزیزان دانش آموز خواهیم داشت.

وی افزود: ۸ گروه محتوایی را در شبکه شاد مشخص کرده‌ایم که دانش آموزان دختر و پسر می‌توانند در این گروه‌ها محتوا تولید و به دست ما برسانند تا آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.