×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صحبت‌هایی از علم‌الهدی که رسانه‌ها منتشر نمی‌کنند

به گزارش تهران۲۴، از شایعه تا واقعیت: آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه شهر مقدس مشهد از آن دست چهره‌هایی است که صحبت‌هایش سر و صدای زیادی در فضای مجازی پیدا می‌کند.

بخش زیادی از این جنجال‌ها به دلیل تحریف و تقطیع صحبت‌های آیت‌الله علم‌الهدی توسط رسانه‌های مغرض است. به عنوان نمونه در روزهای گذشته فیلمی از  شعرخوانی فردی در رثای وی با عنوان «سکوت علم‌الهدی در مقابل مجیزگویانش» در حال دست به دست شدن است.

این درحالی است که مراجعه به اصل فیلم نشان می‌دهد که آیت الله علم‌الهدی ضمن تذکر به فردی که شعر می‌خواند عنوان کرد: آنچه که در اینجا در مورد شخص من گفته شد (القاب و تعریف و تمجیدها) را باور نکنید، بنده شایسته این القاب و عواطف نیستم.

پیش از این و در زمان اتفاقات ورزشگاه مشهد که برخورد نامناسب با تعدادی از بانوان شد، با پخش بخشی از صحبت‌های امام جمعه مشهد سعی کردند تا او را مخالف ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و حامی اتفاقات روزهای اخیر نشان دهند‌.

فیلم کامل همان سخنرانی نشان می‌دهد که امام جمعه مشهد ضمن حمایت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها خواستار صیانت و فراهم شدن زیرساخت‌ها برای ورود خانم‌ها هستند‌.

این بخشی از صحبت‌های سانسور شده آیت‌الله علم‌الهدی توسط برخی رسانه‌ها است:«زن‌ها چکار کنند؟! زن‌ها از تماشای فوتبال محروم باشند؟ زن‌ها فقط به همین تلویزیون اکتفا بکنند؟! از همینجا فوتبال رو ببینند چون زن هستند؟ نه آقا! مسئولین باید مکان‌هایی را در ورزشگاه مخصوص خانم‌ها آماده کنند.»

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.