×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دشمن با فضای مجازی به دنبال تصویرسازی غلط از ایران است

به گزارش تهران۲۴، سردار محمدرضا نقدی ظهر سه شنبه در گردهمایی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه برای اعزام در ایام فاطمیه اظهار داشت: حوادث اخیر در کشور نشان از آن است که خداوند این امت را لایق امتحان شدن و نزدیک شدن به هدف نهایی دیده است و بر اساس روایات هر چقدر به پیروزی نهایی نزدیک تر شویم، این آزمایش‌های الهی سخت‌تر و مشکل تر خواهد شد.

سردار نقدی بیان داشت: ماجراهای اخیر منشأهایی دارد که مشکلات اقتصادی بخشی از اقشار جامعه، از جمله آن است و این مشکلات معیشتی شرایط زندگی برای آنان سخت کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در سال‌های ۸۸ و ۹۰ تحریم‌هایی علیه ملت ایران اعمال کردند و تصور داشتند با این اقدامات می‌توانند انقلاب را شکست دهند که البته به نتیجه نرسیدند و اخیراً مجدد تحریم‌های بی سابقه‌ای اعمال کردند که به قول خودشان به حدی بوده که ایرانی‌ها نان خوردن هم نداشته باشند و در نهایت مجبور شوند در طی شش ماه به خیابان بریزند و نظام را سرنگون کنند.

رهبر انقلاب تاکید داشتند که امیدی به گفتگوها و مذاکرات نیست

وی بیان داشت: از همان تاریخ رهبری انقلاب فرمودند که امیدی به گفتگوها و مذاکرات نیست و باید تولید داخل را تقویت کرد و امروز شش سال است که شعار سال، حول محور اقتصاد و تولید است و تاکید کردند راه باز شدن گره مشکلات، تقویت تولید داخل است.

سردار نقدی تاکید کرد: امروز ملت ایران در همه زمینه‌ها حتی در تهیه داروی بیماران پروانه‌ای تحریم شده اند و این شرایط را مقایسه کنید با تحریمی که امروز اروپایی‌ها با آن مواجه هستند و مشکلاتی ناشی از تأمین انرژی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند کار خوبی نیست که ایران اقتصاد را تحت الشعاع سیاست قرار می‌دهد و از فلسطین حمایت می‌کند، اما همین کشورهای غربی امروز به خاطر دفاع از اوکراین، ملت خود را به سختی انداخته اند و با کمبود انرژی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته افزود: در طول یک سال اخیر رشد اقتصادی کشور به ۴ درصد رسیده و دولت اقدامات خوبی در این عرصه در حال انجام دادن است. کنار گذاشتن ارز ترجیحی اقدام مناسبی از سوی دولت بوده و هر چند که افزایش قیمت‌ها در کالاهای بسیاری را شاهد بودیم اما در مجموع این اقدام به نفع اقتصاد کشور بوده است.

سردار نقدی ابراز داشت: در اغتشاشات اخیر در شعارها و بیانیه‌ها شعار اقتصادی دیده نشد و موضوع زن و زندگی و آزادی مطرح است که هیچ ارتباطی با خواسته قاطبه جامعه ندارد.

وی گفت: سالی ۵۰ زن توسط پلیس آمریکا در خیابان کشته می‌شوند و آمریکا ۳ تا ۵ میلیون نفر را در ویتنام با بمب‌های شیمیایی و فسفری سوزاند و ۲۰۰ هزار نفر را با یک بمب در هیروشیما کشت.

سردار نقدی گفت: ۴۲۳۴ آمریکایی در زندان در سال ۲۰۱۹ کشته شدند و ۹۹۰ نفر دیگر اطلاعی از سرنوشت آنان در دست نیست و آمریکا یک سوم زندانیان زنان جهان را دارد و با همه این سوابق مدعی دفاع از زن و حقوق بشر است و برای کشور ما خط و نشان می‌کشد.

آمریکا در مؤلفه‌های قدرت رو به نزول است

سردار نقدی گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز، آمریکا در مؤلفه‌های قدرت رو به نزول و ایران در این عرصه‌ها پیشرفت داشته است.

وی بیان داشت: تفنگداران انگلیسی و آمریکایی در این سال‌ها در خلیج فارس اسیر شدند و پهپادهای آمریکایی آن را غنیمت گرفتیم و دیگری را ساقط کردند.

سردار نقدی اضافه کرد: دشمنان کشتی نفت کش ما را به غارت بردند؛ اما سپاه آن را پس گرفت و هر ضربه‌ای زدند ضربه‌ای خوردند.

وی با بیان اینکه در زمان رژیم شاهنشاهی کارمند سفارت آمریکا وزیر انتخاب می‌کرد و از نظر سیاسی تا این اندازه در ایران نفوذ داشت افزود: در طول این سال‌ها همه سیاست‌های آمریکا در قبال ایران به شکست خورده است و محور مقاومت در منطقه تقویت شده و آمریکای لاتین نیز که روزی تسلیم آمریکا بود اما امروز اینگونه نیست و هرکسی می‌خواهد رأی بیاورد تا علیه آمریکا موضع نگیرد و ثابت نشود ضد آمریکای هست مردم به او رأی نمی‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز رتبه علمی کشور ۱۵ است و در عرصه قدرت نظامی کسی نمی‌تواند نگاه چپ به ایران داشته باشد افزود: ایران قدرت هشتم جهان در عرصه نظامی است و قدرت بلامنازع در منطقه است و در اقتصاد رتبه ۱۸ را دارد.

سردار نقدی بیان داشت: دشمن امروز به دنبال تصویر سازی غلط است و با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی و رسانه‌ای خود در حال نشان دادن تصویر غلطی از قدرت ایران است؛ چرا که هیچ راهی برای رسیدن به اهداف خود دست نیافتند و با سرمایه گذاری در لندن و لس آنجلس تلاش می‌کنند در مقابل ولایت فقیه و ملت ایران ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.