×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر نمایندگان از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضوری شدن آموزش

به گزارش تهران۲۴،الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف در کشور تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: این بیانیه تاکنون به امضای حدود ۱۰۰ نفر از نمایندگان رسیده است.

متن کامل بیانیه نمایندگان در تقدیر از حضوری شدن آموزش در کشور به شرح زیر است:

تقدیر و تشکر از حضوری شدن آموزش

از تصمیم درست و منطقی و سازنده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حضوری شدن فرایند آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی عمومی و دانشگاهی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امروزه معایب آموزش‌های غیرحضوری صرف و طولانی مدت بر همگان آشکار است. کمتر کسی است که از آسیب‌های جدی واردشده بر جریان آموزش و پرورش به خاطر طولانی شدن آموزش غیرحضوری صرف اطلاعی نداشته باشد. معایب و مضار آموزش مجازی صرف می‌طلبد که اجازه طولانی‌تر شدن این شیوع آموزش داده نشود.

از طرف دیگر اکنون که با تلاش‌های مجدانه دولت خدمتگزار از شدت و سرعت و دامنه همه‌گیری بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام شمول و همگانی مردم نگرانی از سرایت بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام شمول و همگانی مردم نگرانی از سرایت بیماری کرونا بسیار کمتر شده است و در شرایطی که تمام مجامع عمومی نیز به شرایط عادی برگشته است، لازم بود فرایند آموزش نیز سریعتر به شرایط عادی خود برگردد و بیش از این به مهمترین رکن دوام و بقا (آموزش جامع و مؤثر) آسیب نرسد.

لذا ضمن تشکر مجدد از تصمیم درست گرفته شده؛ درخواست داریم مسئولین محترم مربوطه با هوشیاری و درایت کامل برخی مشکلات موجود در این مسیر را‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع نموده و بر اجرای پروتکل‌های مرتبط با سلامتی همه ارکان فرایند آموزش (معلمان و دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان) نظارت جدی نمایند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.