×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور مجوزهای شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل و تسریع شود

به گزارش تهران۲۴،محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: شرکت‌های دانش بنیان با کم‌ترین هزینه، بیشترین درآمد و بهره‌وری را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند و ما می‌توانیم با سرمایه‌گذاری در این حوزه از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری کنیم.

وی افزود: ما زمانی می‌توانیم از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم که تکنولوژی و دانش را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داشته باشیم و شرکت‌های دانش بنیان این کمک را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ما باید در زمینه شرکت‌های دانش بنیان سرمایه‌گذاری جدی داشته باشیم و صدور مجوزها برای این شرکت‌ها باید تسهیل و تسریع شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید حمایت‌های مالی لازم از شرکت‌های دانش بنیان به عمل آید و تسهیلات کم‌بهره به آنها پرداخت شود تا آنها بتوانند کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده و ادامه دهند.

وی افزود: واقعیت این است که بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان به دلیل شرایط بد اقتصادی نتوانسته‌اند به کار خود ادامه دهند و نیروهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ تعدیل کردند و یا با ظرفیت پایین کار می‌کنند که اگر ما همین شرکت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ مجدد به چرخه تولید بازگردانیم و از آنها حمایت کنیم، کارمان جلو می‌افتد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا برای سرعت بخشیدن برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تحقق شعار سال اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار باید به شرکت‌های دانش بنیان نیز تسری پیدا کند و این شرکت‌ها هم مشمول این مصوبه مجلس شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.