×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نایب رئیس مجلس: آمریکا جرأت اقدام نظامی علیه ملت ایران اسلامی را ندارد

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز ۲۲ بهمن‌ماه؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی است. در طول تاریخ چند هزار ساله ایران هیچ حادثه‌ای همانند پیروزی انقلاب وجود ندارد که مردم مستقیما در انقلاب شرکت کرده باشند.

وی ادامه داد: مردم با دست‌خالی، بدون سلاح  تنها با اتکا الهی و اتکا به رهبری که متکی به قدرت لایزال الهی بود در مقابل رژیم تا دندان مسلح در مقابل نظام پادشاهی میراثی، انقلاب کردند و نظام مردم سالاری دینی ایجاد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی ارکان این نظام از مقام معظم رهبری گرفته (توسط مجلس خبرگان رهبری) تا نمایندگان مجلس، رییس جمهور، شوراهای اسلامی شهر و روستا همه به اراده مردم انتخاب می‌شوند و این مردم هستند که سرنوشت کشور خود را در دست دارند.

وی یادآور شد: رهبر این انقلاب مثل سلاطین گذشته نبود، دشمن سردرگم شده بود چون رهبری آمده بود که از این دنیا هیچ نمی‌خواست، نه اهل کاخ بود نه اهل قصر. این رهبر ترقی، عزت، سربلندی، خودکفایی، اعتماد به نفس ملت، عدالت‌خواهی، ایمان و رفاه برای مردم به‌خصوص مستضعفین و پابرهنگان را می‌خواست.

مصری گفت: دشمن با وجود چنین رهبری به فکر مسلح کردن گروهک‌ها، به فکر بمب‌گذاری، ترور و… افتاد. ۱۷ هزار انسان بیگناه فقط به دست منافقین به شهادت رسیدند.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی ایران در مقابل ۳۶ کشور دنیا، تحریم اقتصادی و… شروع شد و حالا امروز ایران در بین ۱۰ قدرت برتر جهان قرار دارد، تولید سانتریفوژهای پیشرفته جزء هفت کشور برتر دنیا هستیم، در علوم پزشکی، پزشکی هسته‌ای، تجهیزات پزشکی، دارو، واکسن… با دست توانمند دانشمند در همه جنگ‌های علمی، تحقیقاتی، هوایی، دریایی، تجهیزاتی؛ دشمن شکست خورده است.

نماینده مردم کرمانشاه با مقایسه آمار پزشکی قبل و بعد از انقلاب، افزود: در سال ۵۷ در کل ایران ۱۴ هزار و ۷۰۰ پزشک وجود داشت که ۷ هزار از این تعداد خارجی، بنگلادشی و هندی بود، ولی امروز ۱۴۰ هزار پزشک ایرانی مسؤولیت درمان و بهداشت مردم این سرزمین را دارند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب فقط ۵۹۰ پزشک متخصص زن داشتیم امروز ۳۰ هزار پزشک متخصص زن داریم، در قبل از انقلاب یک‌نیم درصد از بانوان ما استاد دانشگاه بودند و امروز ۲۰ درصد اساتید دانشگاه از جامعه بانوان هستند.

مصری اظهار کرد: دشمن با دیدن این همه پیشرفت، جنگ ترکیبی را علیه ایران راه‌اندازی کرد. جنگ موشکی نبود چون آمریکا جرأت جسارت نظامی علیه ملت ایران اسلامی را ندارد این بار با برانگیختن احساسات جوانان به میدان آمدند. تمام رسانه‌های فارسی زبان که سال‌ها برای آن هزینه کرده بودند همه گروهک‌های ضد انقلاب کومله، دمکرات، منافقین، پناهجویان و…، مقامات و دست‌نشانده‌های کشورهای مختلف دنیا، سیاستمداران، برخی از هنرمند و ورزشکاران را همه علیه ایران بسیج کردند، اما باز نتوانستند این نوع رفتار ترکیبی هم هیچ اثری در اراده پولادین ملت ایران نداشت.

وی افزود: جوانان و نوجوانان عزیز، مشکل گرانی داریم، مشکل تورم داریم؛ اما فکر کنید علت این مشکلات ما کجاست، علت تحریم‌های ظالمانه علیه ایران کیست؛ استکبار نمی‌گذارد…

مصری گفت: جوان عزیز اعتراض بکن، فریاد بزن؛ اما به عامل اصلی یعنی آمریکای جنایتکار باید گفت «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر آمریکا».

در پایان راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه کرمانشاه، متن قطعنامه سراسری این راهپیمایی در هشت بند قرائت شد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.