×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زاکانی: یک دهه عدم حرکت برخی مسوولان، باعث انباشت مشکلات امروز است/ نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم

به گزارش تهران۲۴ از اهواز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز با اشاره به قیام ملت ایران علیه نظام سلطه اظهار کرد: قبل از انقلاب ملت ایران تحقیر شده بود، استقلال نداشت و از حقوق اولیه خود محروم بود.

وی با بیان اینکه سران خائن رژیم سابق به خود می‌بالیدند که نماینده امریکای جنایتکار هستند، ادامه داد: اما امام(ره) با تمسک به اسلام مسیری را در تاریخ آغاز کرد که منشا یک تحول بزرگ شد امروز دشمنان با ما مخالفند چون آنچه مردم ایران محقق ساختند آرزوی آزادیخواهان جهان است.

زاکانی افزود: ۴۴ سال است که دشمن مشغول انتقام گیری از ملت ایران است و تلاش می‌کند تا مانع تکثیر آرمانهای انقلاب اسلامی شود اما پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب دشمن را زمین‌گیر کرده است.

سخنران یوم الله ۲۲ بهمن با تاکید بر اینکه امروز نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم، تصریح کرد: امروز در کشور ما فقر و تبعیض است. فقر قابل تحمل است اما تبعیض نه. ما  امروز باید پای درد و دل مردم بنشینیم و کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ما شایسته بهترین‌هاست و ما مسوولان باید تلاش خود را مضاعف کنیم. ما نیازمند به جهاد خدمت هستیم مردم شایسته ایران، شایسته وضع موجود نیستند. یک دهه عدم حرکت برخی مسوولان، باعث شد امروز انباشت مشکلات داشته باشیم.

زاکانی با بیان اینکه ما در میانه راه هستیم، اظهار کرد: پیشرفت در عمل به موازین اسلامی و رهنمودهای رهبر انقلاب است  و ما تا امروز گام های بلندی برداشتیم. ما امروز آزادیم و ملتی که در رژیم گذشته توسری خور بود امروز در جهان از آن به عظمت یاد می‌شود.

وی با اظهار اینکه وحدت کلمه ما بزرگترین خار در چشم دشمن است، ادامه داد: ملت ما امروز نیازمند جهاد است و جهاد در انسجام بخشی ملت ایران است زیرا دشمن هدفش ایجاد شکاف و اختلاف است.

زاکانی گفت: هرکسی در دنیا به دنبال ضایع کردن حقوق ملت‌ها و خاموش کردن چراغ هدایت در ایران است اما امروز در برابر استقلال‌خواهی ملت ایران  باید زانو بزند.

وی با بیان اینکه نباید به دشمنان چشم امید داشت، گفت: چشم امید به دشمنان و درخواست حل مشکلات از دشمن راه غلطی بود که طی شد.

زاکانی با تاکید بر لزوم حل مشکلات خوزستان گفت: امروز همه مسوولان باید به پا خیرند و خوزستان را دریابند.

وی مشکلات معیشتی را حق مردم ندانست و گفت: مسوولان باید در کنار جهاد برای همبستگی و اتحاد، از مشکلات معیشتی مردم ایران گره‌گشایی کنند. زیرا دشمن از غفلت ما سواستفاده می‌کند و با جنگ شناختی دارایی های ارزشمند ما را از ما می‌گیرد.

زاکانی گفت: تلاش دشمن سیاه‌نمایی است و باید بدانیم اگر مشکلی داریم این مشکل نسبتی با اسلام و انقلاب و ملت ما ندارد.

وی ادامه داد: همه نهادها و دستگاه‌ها باید کمک کنند تا رییس جمهور بتواند بار مشکلات کشور را به دوش بکشد و یکی یکی آنها را به کمک مردم حل کند. ما امروز نیازمند مشارکت، درکنارهم بودن و انسجام دولت و ملت هستیم تا بتوانیم با پیشرفت خودمان برای جهان الگوی ماندگار بسازیم.

زاکانی تصریح کرد: امروز محور مقاومت در غرب آسیا می‌درخشد و ملت‌ها امید خود را در تقویت انقلاب اسلامی می‌بینند.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان برگزار شد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.