×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار پاکپور: تقاص خون حاج‌قاسم با کشته شدن همه سران آمریکا هم پس داده نمی‌شود

به گزارش تهران۲۴ از کرمان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: هم‌رزمان و نیروهای تربیت شده حاج‌قاسم سلیمانی همچون گذشته و زمان حیات شهید، برای دفع هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند و دنیا این را بعد از شهادت حاج‌قاسم دیده و امتحان کرده است.

وی گفت: شخصیت و خون حاج‌قاسم آنقدر بزرگ است که همه سران آمریکایی‌ هم کشته شوند تقاص خونش پس داده نمی‌شود و باید با شیوه‌های دیگر انتقام بگیریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: بعد از ترور حاج‌قاسم، حرکتی مقتدرانه و کوبنده روی عین‌الاسد انجام شد همچنین تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه با پاسخ‌های کوبنده‌ای همراه بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه بعد از شهادت حاج‌قاسم به یک مرز خاصی از بازدارندگی رسیدیم، تصریح کرد: این مرز بازدارندگی که دشمنان دیگر آن توان و قدرت را ندارند که بتوانند اقدامی را علیه جمهوری اسلامی انجام دهند و یک معادله تعریف شده که دشمن آن را درک کرده است اگر این معادله رعایت نشود حتما ضربه سنگینی خواهد خورد و این معادله را ما ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان، سربازان و هم‌رزمان حاج‌قاسم حتما با الهام از فداکاری‌های این شهید عزیز در برابر هر گونه توطئه‌ای ایستادگی خواهند کرد و مطمئن هستیم که دنیا هم این را درک کرده است و این مسئله در معادلات دشمنان قرار دارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.