×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین» راه نجات کشور/ هیچ مسئولی حق ندارد در مسئولیتش کوتاهی کند

به گزارش تهران۲۴ از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و ضیافت افطاری که دوشنبه شب از سوی سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است، همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: تبیین به معنای شنیدن حرف های همدیگر است از این رو یک مسئول نیز باید همه حرف ها را بشنود و محدودیتی ایجاد نکند تا بتواند بر اساس اطلاعات خود مدیریت بهتری داشته باشد.

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: در جهاد تبیین باید متوجه وظایف و رسالت خود باشیم و به آن عمل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما باید در صحنه رزم جدید بجنگیم و این را مد نظر قرار دهیم که اگر در عرصه اندیشه و باور درست رفتار کنیم کارها ماندگار تر می شود.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) و ولی فقیه در دوران مبارزه در صف اول قرار داشته و به آنچه گفته اند عمل کرده اند و این در حالی است که فرصت عمل برای برخی از علمایی که قبل از امام خمینی بودند، پیش نیامد.

سردار رفیعی آتانی افزود: اگر در حال حاضر ولی فقیه جهاد تبیین را ضروری می دانند با هدف و برنامه است چرا که ایشان در دوران تثبیت نظام هم حضورشان تعیین  کننده بوده و هست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تاکید کرد: در جهاد تبیین باید به شناسایی دشمن بپردازیم تا به خودی ها آسیب نزنیم.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: باید با مشخص شدن جهت خود و گسترش چتر حمایتی، نگذاریم کسی عقب بماند و در این راستا اگر کسی در سنگر خود نبود تذکرات لازم را دهیم.

وی مطرح کرد: باید مراقب باشیم تا دشمن را با دوست و برادر اشتباه نگیریم چرا که دشمن همیشه دشمن است و از این رو باید به خط دفاع از انقلاب تداوم ببخشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان یادآور شد: امام خمینی(ره) با دور اندیشی خود ارتش را فدایی ملت ساخت و کسانی که می خواستند آن را منحل کنند کنار زد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید واقعیت ها را به درستی تبیین کنند، گفت: اگر این واقعیت ها را خبرنگاران درست تبیین نکنند دیگران آن را تحریف می کنند .

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: انقلاب اسلامی با دستاوردهای ارزشمندی که داشت  قابل قیاس با هیچ رویدادی نیست اما این سوال مطرح است که به چه میزان از دستاوردهای انقلاب در رسانه ها اطلاع رسانی شده است؟

وی بیان کرد: در عرصه عدالت، معیشت و اقتصاد کوتاهی شده و باید بپذیریم اما این کمبود و ضعف باید جبران شود که البته در این راستا باید به سراغ دستاوردهای ارزشمند نظام برویم و فرآیند دستاوردهای انقلاب و نامگذاری سالها از سوی رهبری را بررسی و تحلیل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ادامه داد: «تولید» کلید واژه رهبری است و امروز مشکلات کشور باید از طریق تولید و شرکت های دانش بنیان حل شود.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: بدون تردید «تولید» راه میانبر اشتغال و رفع فقر است.

وی توضیح داد: اگر به دانش آموزان و دانشجویان نخبه فرصت دهیم  قادر خواهند بود تا ایده هایی برای حل مشکلات کشور ارائه کنند و با اتکا به تولید و اشتغال و دانش بنیان، گره گشا باشند.

سردار رفیعی آتانی افزود: تصمیم درگیری با دشمن در خاک خود یا دور دست ها یک راهبرد مهم است که از سوی رهبری تعیین شده است.

وی ادامه داد:  توصیه مقام معظم رهبری به راهبرد موشکی سپاه منجر شد تا پایگاه جاسوسی اسرائیل را در اربیل منهدم کنیم و امروز در اقتدار کامل و در بازدارندگی، شاخص هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان یادآور شد: دشمنان امروز عقب نشینی کرده اند و نظام سرمایه داری غرب بزودی به موزه می رود.

سردار رفیعی آتانی همچنین گفت: غربی ها با استقرار در شرق اوکراین به دنبال آن بودند تا دنیا را بگیرند اما به نتیجه نرسیدند و شاهد این بودند که ائتلاف شان به نتیجه نرسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز یک دست شدن سه قوه به نوعی امتیاز محسوب می شود و از این رو  هیچ مسئولی حق  کوتاهی کردن ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج) گفت: با توجه به همراه شدن قوا با یکدیگر، شرایط مطلوبی فراهم است که اگر از آن استفاده نکنیم باید پاسخگو باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات خانم دلارام عابدی کارشناس سابق رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.