×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار فدوی:تفرقه‌افکنی؛ کلیدواژه پیاده‌سازی اهداف دشمن

به گزارش تهران۲۴،سردار علی فدوی درباره پشت پرده حادثه تروریستی اخیر و اهداف پشت پرده دشمن، اظهار کرد: آمریکا ۴۳ سال است که علیه ملت و کشور ایران و اهداف انقلاب اسلامی خباثت کرده و دست از دشمنی برنمی‌دارد.

وی با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد تفرقه بین مردم ایران و افغانستان، گفت: افغان‌ها بیش از ۴۳ سال است که در کنار مردم کشورمان زندگی کرده و برخی‌ از آن‌ها چند نسل زاده و متولد ایران هستند.

آمریکا به ناکامی در برابر انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: افغان‌ها مردم مسلمان زحمت‍کشی که هستند که پیشتر به واسطه خباثت دشمنان مشترک از خانه و زندگی خود آواره شده‌‎اند، خباثتی که انگلیسی‌ها که در قرن گذشته انگلیسی‌ها مرتکب شده و آن‌ها را خط‌کشی کردند.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون نیز دشمن مشترک دو ملت ایران و افغانستان در خباثتی مضاعف به دنبال تفرقه‌افکنی و اختلاف‌افکنی بین دو ملت و جدا کردن آن‌ها از یکدیگر است، البته هوشیاری و بصیرت مردم همچون همیشه می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن باشد.

وی تاکید کرد: سطح بصیرت و دشمن‌شناسی مردم بالاتر از آن است که دشمن بخواهد با اقداماتی از این دست برای آنان مشکل‎آفرینی کرده و از این طریق به دنبال پیاده‌سازی اهداف و نیات شوم و خبیثانه خود باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به سهم و نقش فضای مجازی در جهت دادن به اخبار و رخدادها، تصریح کرد: برخی‌ها با شرارت موضوعاتی را آنقدر بزرگ می‌کنند که متاسفانه این شرارت‌ها در مواردی موجب شد مشکلات و مزاحمت‌هایی برای افغان‌ها ایجاد شود.
سردار فدوی اظهار کرد: بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی مردم همواره خنثی‌کننده طرح و توطئه‌های دشمنان و معاندان شده و اجازه نمی‌دهد اهداف خود را پیاده کنند.

انتهای پیام/*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.