×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد رژیم صهیونیستی به اهداف شومش دست یابد

به گزارش تهران۲۴ ،عبدالله آخوند خوش نظر اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از ستمدیدگان است؛ موضوعی که از آرمان‌های پیامبران و امامان الهی بود.

امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان ادامه داد: همه مسلمین جهان وظیفه دارند در این روز، جهت مقابله با تروریست‌های جهانی و جنایتکاران به پا خیزند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل، رژیم کوچکی است که بدون حمایت آمریکا و کشورهای استکباری نمی‌تواند کاری انجام دهد اما این جنایتکاران فراموش نکنند که جمهوری اسلامی ایران هرگز به آنان اجازه رسیدن به اهداف شومشان را نخواهد داد.

آخوند خوش منظر تصریح کرد: مسلمانان اولین کاری که باید برای شکست دشمن انجام دهند از بین بردن اختلافات و ایجاد اتحاد و انسجام است که این امر موجب می‌شود کسی جرأت نکند حق مسلمانان را از آنان بگیرید.

وی افزود: همان طوری که امام راحل فرموده‌اند هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بر اسرائیل بریزند، این رژیم جعلی را سیل خواهد برد.

وی در انتها گفت: استکبار جهانی و جیره خورانش بدانند که بیت المقدس متعلق به مسلمانان فلسطین است و هیچ کسی نمی‌تواند این عزیزان را از سرزمین مادری آنها بیرون کنند و همانطور که خداوند فرموده، پیروزی از آن مسلمانان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.