×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میرتاج الدینی: گزینه‌ای جز آزادی قدس وجود ندارد

به گزارش تهران۲۴ از بوشهر ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر دیروز در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای جمعه بوشهر روز جهانی قدس را روز تجدید حیات اسلام دانست و اظهار داشت: روز قدس روز همبستگی ملت ایران و ملت‌های همه کشورهای اسلامی با مردم مظلوم فلسطین است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی روز قدس را فریاد وحدت‌بخش و عامل وحدت بین مسلمین دانست و بیان کرد: آزادی قدس آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است خاطر نشان کرد: این راهپیمایی‌ها در روز جهانی قدس که بیش از ۴۰ سال در ایران اسلامی و جهان برگزار و ان‌شاءالله به آزادی قدس شریف ختم می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ۲ شرایط کرونایی امسال راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه خاصی برگزار شد، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از عظمت و اقتدار مسلمانان برای آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده و سایر مظلومان جهان است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به حضور باشکوه بوشهری‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: مردم بوشهر به همراه نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار انقلابی بوشهر امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس همبستگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یک حماسه بین‌المللی برای دفاع از ملت ستم‌دیده فلسطین و ملت‌های دربند و مظلوم جهان است افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و وعده الهی آزادی قدس به دست بندگان خاص، خالص، با ایمان و مومن محقق می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی آزادی قدس را وعده الهی دانست و بیان کرد: آزادی قدس شریف یک وعده الهی است و رژیم صهیونیستی با تلاش بندگان با اخلاص خداوند متعال از سرزمین‌های اشغالی خارج می‌شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هدف از تشکیل اسرائیل را سلطه در منطقه، پیش برد امپراتوری از نیل تا فرات دانست و افزود: مقابله با وحدت، خیزش و قیام مسلمانان و تسلط بر منابع انرژی و فسیلی از دیگر اهداف تشکیل اسرائیل در منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدف مقابله با استعمار و استکبارستیزی به وقوع پیوست گفت: اگر بخواهیم آرمان دفاع از مسلمانان و مستضعفان جهان را تحکیم ببخشیم راهی جز آزادی قدس نیست.

میرتاج‌الدینی باتأکید بر این نکته که یک انقلابی نمی‌تواند از موضوع فلسطینی غافل بماند تصریح کرد: آنهایی که در فتنه ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند از مسیر، هدف و آرمان امام راحل و انقلاب جدا شده بودند و این همان انحراف از خط اصیل انقلاب است.

وی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را از اهداف انقلاب اسلامی، راهبرد امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بر اساس اعلام مقام معظم رهبری تا ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.