×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کرمانشاه میزبان اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور شد

به گزارش تهران۲۴،رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه امروز اظهار کرد: اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در خردادماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته آمار و اطلاعات شهدای حقوق‌دان استان‌های غرب کشور جمع‌آوری شده و زندگی‌نامه آنان تهیه و تدوین شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در سال ۱۴۰۰ قاضی و حقوق‌دان بسیجی شهید «سلیم قنبری» بودند که با توجه به اقدامات خوب استان کرمانشاه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق‌دان، لذا میزبانی این اجلاسیه در سال ۱۴۰۱ به استان کرمانشاه سپرده شده است.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مسؤولان عالی قضایی کشور، مسؤولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، حقوق‌دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور در خردادماه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام گرفته در این راستا، افزود: رونمایی از کتاب شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه، سالنامه شهدای حقوق‌دان غرب کشور، آلبوم زندگی‌نامه شهدای حقوق‌دان و پوستر اجلاسیه همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور و فضاسازی فرهنگی سطح شهر از اهم برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود. 

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در پایان از همه رسانه‌ها، صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در جهت انعکاس این عملیات بزرگ فرهنگی و معرفی شهدای حقوق‌دان به جامعه که در راستای جهاد تبیین است، نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

انتهای پیام/پ/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.