×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستور بنت برای استفاده از انواع سلاح‌ها برای مقابله با فلسطینیان

به گزارش تهران۲۴، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی دیروز (سه‌شنبه) و در پی تداوم ناآرامی‌ها در فلسطین اشغالی دستور داده است که نظامیان اشغالگر از همه سلاح‌ها در مواجهه با فلسطینیان استفاده کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» و به نقل از جروزالم پست اسرائیل، بنت در هنگام ابلاغ این دستور اذعان کرده است: نیروهای ما از تمامی انواع سلاح‌ها برای مورد هدف قراردادن هر فردی که تهدیدی برای شهروندان یا سربازان اسرائیلی ایجاد کند، استفاده خواهند کرد.

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی طی بازدید از تیپ منطقه‌ای «افرایم» در کرانه باختری به همراهی «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش تل‌آویو، گفت: «به نیروهای اسرائیلی دستور دادم تا از همه ابزارهای لازم برای رسیدن به آرامش و امنیت برای اسرائیل استفاده کنند».

بنت در ادامه تصریح کرد: «در این بخشنامه به وضوح آمده است که تروریست‌ها را در هر کجا که باشند می‌توانید با انواع سلاح مورد هدف قرار دهید».

او در پایان اشاره کرد: «ما حمایت کامل خود را از ارتش و پلیس اسرائیل برای پاسخ به هر حمله تروریستی در قدس، یهودا و السامره (کرانه باختری) و هر جای دیگری در کشور اعلام می‌کنیم».

این در حالی است که امروز صبح رسانه‌های عبری‌زبان و منابع محلی فلسطینی اعلام کرده بودند نظامیان رژیم صهیونیست به یک جوان فلسطینی که قصد انجام عملیات استشهادی داشته است، تیراندازی کرده‌اند.

روز دوشنبه (دیروز) روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز در گزارشی نوشته بود که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی نشستی محرمانه، نگرانی خود درباره از دست دادن برخی مناطق از سرزمین‌های اشغالی را ابراز و خواستار استفاده نظامیان صهیونیست از تمام سلاح‌های موجود شده بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.