×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زور امپراتوری رسانه‌ای غرب به «سلام فرمانده» نرسید/ شیطنت ضدانقلاب توسط دستگاه قضا تکذیب شد

به گزارش تهران۲۴ از لنگرود، در نیمه شعبان که مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بود، نماهنگی درباره امام زمان (عج) به نام «سلام فرمانده» توسط بچه‌های لنگرودی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید نعیمی مسئول گروه فرهنگی ماح “ملت امام حسین (ع)” و خوانندگی ابوذر روحی به همراه بیش از ۳۰۰ نفر از نونهالان این شهرستان تهیه و در شبکه‌های مختلف رسانه‌ای ازجمله صداوسیما پخش شد.

محتوای فرهنگی و اثربخشی چندوجهی قطعه سلام فرمانده آن‌قدر زیاد بود که چندی نگذشت این اثر با فراگیری حداکثری بر زبان‌های کودکان و نوجوانان کشور افتاد تا جایی که در بسیاری از کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی شاهد پخش این سرود تاریخی بوده‌ایم.

امروز به‌محض ورود در شبکه‌های مجازی، اجرای همگانی، به‌صف شده و با شور و شوق کودکان و نوجوانان ایرانی در جای‌جای میهن اسلامی برای همخوانی سلام فرمانده به چشم می‌خورد و همین فراگیری با عمق و جان این سرود موجب شد تا شیاطین انسی در برابر این کنار فرهنگی قشنگ از دیار سرزمین میرزاکوچک خان جنگلی، قد علم کند.

با فراگیری این سرود در فضای مجازی، هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه این اثر آغازشده به‌گونه‌ای که ضدانقلاب در گامی بلند تلاش کرد تا با سخره گرفتن اثر “سلام فرمانده” و گره زدن آن با گرانی‌ها و اجرای اجباری آن در مدارس و دیگر مشوشات مضحک رسانه‌ای، ضربه کاری به غنای فرهنگی و اثربخشی این سرود و ارکان آن وارد کند.

در جدیدترین اقدام ضدانقلاب و منافقین که ضدیت آن‌ها با اسلام، ایران و انقلاب اسلامی بارها به گواه امت رسیده، از پرونده تقلبی و غیرواقعی ناموجودی رو شد که در آن اتهاماتی علیه یکی از تولیدکنندگان این اثر ارزشمند، حکایت داشت؛ موضوعی که در همان ابتدا با هوشیاری و اقدام آگاهانه دستگاه قضای آبی بر آتش اتهامات شد و از گسترش بیش‌ازاندازه آن جلوگیری شد.

سید هاشم میرحسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود طی گفت‌وگویی با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصربه‌فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین خصوصاً جوانان و نوجوانان نشئت‌گرفته، اظهار کرد: اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه‌های بیگانه را به خشم آورده و با وارد نمودن اتهام ناروا و به‌دوراز واقعیت به انسان شریف و متدین و انقلابی ولایی آقای ابوذر روحی، درصدد کاهش و بی‌اثر کردن این اثر فرهنگی برآمدند.

وی با تأکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف از اساس کذب است و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در این خصوص تشکیل نشده، افزود: استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و عصبانیت منافقین داخلی و خارجی شده و آقای روحی با مقبولیتی که در میان مردم عزیز استان گیلان داشته بزرگ‌ترین ضربه را با کار جهادی و انقلابی خود به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد نموده است.

دادستان لنگرود در پایان از صدور دستور شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه خبر داد و گفت: این افراد به‌زودی شناسایی‌شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

دشمن طی هفته‌های اخیر تمام قوا و امپراتوری رسانه‌ای خود را علیه سلام بر فرمانده به خط کرده اما نه‌تنها در این آتش‌افروزی نابرابر رسان ای پیروز نشده بلکه، ریشه فرهنگی این اثر زیبا و انقلابی و امام زمان پسند را در نسل‌های ایرانی، گسترانده است.

سرود زیبا و انقلابی سلام فرمانده تداعی‌کننده فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که اتصال بین نسلی را برقرار کرده و بهترین ابزار آفندی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

سلام فرمانده یک کار فرهنگی ماندگار در تاریخ کشور است و سرعت فراگیری آن نشان می‌دهد صاحب اصلی این اثر که پروردگار و حضرت ولی‌عصر (عج) بوده، بر آن نظر دارند و قطعاً خودشان نیز این اثر را حفظ و صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.