×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران از مزار حاج‌قاسم تا حرم امام خمینی(ره)

گزارش تهران۲۴ از کرمان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: جان باختن جمعی از هموطنان‌مان در آبادان را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) از نظر شخصیتی در بین رهبران جهان و علمای بعد از غیبت شخصیتی کم نظیر و استثنایی و اسطوره‌ای است، گفت: امام(ره) از کشور سرسپرده توانست یک امت واحده بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کند و محبوبیت و جایگاهی به دست آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: زمانی امام وارد کشور شد میلیون‌ها نفر به استقبال ایشان رفتند و در دوران رهبری امام ۱۰۰ها هزار نفر جانشان را در راه آرمان‌های امام اهدا کردند و ملت آنچه در توان داشتند هزینه کردند تا راه و منش امام باشد و ادامه پیدا کند.

شعاع بیان کرد: بعد از امام نمی‌توان فردی با این فکر و اندیشه و ابعاد وجودی و شخصیتی والا پیدا کنیم بنابراین در زمینه شخصیتی امام می‌توانیم کار کنیم.

وی ابراز کرد:  همه ما وظیفه داریم درباره امام در جامعه آگاهی‌رسانی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: امام(ره) اهل بندگی و مطیع دستورات الهی بود و خود را از بندهای غیرخدایی آزاد کرده بود و رضایت خدا را در نظر می‌گرفت‌.

انجم‌شعاع اضافه کرد: تمام سعی امام بر این بود که عمل و رفتارش برای رضای خدا باشد و با نام و یاد خدا کارها را پیش می‌برد و اخلاص امام موجب شوکت و محبوبیت ایشان در بین مردم ایران و مسلمانان جهان شد.

وی اضافه کرد: امام خود را در برابر ائمه اطهار بسیار کوچک می‌دید و می‌فرمود ما در برابر ائمه اطهار کوچک هستیم و توفیقات امام به علت توسل‌شان به خدا و اهل بیت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از همت بلند امام سخن به میان آورد و ادامه داد: قاطعیت و سازش ناپذیری امام از دیگر ویژگی‌های امام راحل است و ایشان در زمینه اصول و ارزش‌ها، اهل سازش و مصامحه نبود.

انجم‌شعاع اضافه کرد: صلابت و شجاعت و ساده‌زیستی و دشمن‌شناسی و مردم داری از دیگر ویژگی‌های امام است و ایشان به مردم اهمیت زیادی می‌دادند و بر حضور مردم تاکید داشتند و امام با حمایت مردمی پیش رفت.

وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما فاصله گرفتن از راه و آرمان امام راحل است و اگر به سیره و زندگی امام عمل می‌کردیم بسیاری از مشکلات جامعه امروز را شاهد نبودیم و بعضی از مشکلات ما ناشی از دنیاپرستی و پول دوستی و فاصله گرفتن از سیره و اهداف و آرمان‌های امام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از مسؤولان، هنرمندان و اصحاب رسانه خواست برای معرفی امام به دور از مسائل حزبی و جناحی تلاش کنند و خاطرنشان کرد: باید با نگاه دینی و ارزشی در این زمینه گام برداشت.

انجم‌شعاع از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای آیین بزرگداشت ارتحال امام و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغات و فضاسازی خبر داد و از مراسم بزرگداشت ارتحال امام در حسینیه ثارالله با حضور حجت‌الاسلام آقا تهرانی به عنوان برنامه محوری نام برد.

وی از برگزاری مراسم در مساجد، مسابقات علمی، فرهنگی و کتابخوانی و ورزشی به نام و یاد امام و پیشنهاد برای ساخت المان امام در خیابان، بزرگراه، مسجد و مدرسه امام کرمان، محافل قرآنی، ویژه برنامه دعای‌ندبه مسجد صاحب‌الزمان، اعزام دوچرخه‌سوار از مرقد شهید سلیمانی تا مرقد امام، تعزیه‌خوانی، مسابقه کلیپ یک دقیقه‌ای، نمایشگاه عکس، تولید محتوا به عنوان دیگر برنامه‌ها و اقدامات نام برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌کرمان با اشاره به آغاز زعامت رهبری بعد از ارتحال امام بیان کرد: رهبری با شجاعت و با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی و تبلیغات سو توانسته‌اند انقلاب را پیش ببرند.

انجم‌شعاع با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد و آغاز حرکت انقلاب از این قیام‌ تصریح کرد: امام راحل فرمود برای همیشه ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام می‌کنم و امیدواریم بتوانیم در مسیر راه و آرمان‌ها و ارزش‌های امام گام برداریم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.