×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افشاگری اکبر عبدی درباره جشنواره‌های خارجی

به گزارش تهران۲۴، اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، خرداد ماه ۱۳۹۴ در برنامه تلویزیونی خندوانه حضور یافت و نسبت به جشنواره‌های سینمایی خارجی و جوایزی که به فیلم‌های ایران می‌دهند، نکاتی را مطرح کرد که هنوز هم قابل تأمل است.

او با «جشن‌پاره» خطاب‌کردن جشنواره‌هایی که به آثار ضدایرانی و سیاهنمایی ایران جایزه می‌دهند، گفت: ان‌شاءالله روزی برسد که سینما به رشته‌های پولساز در ایران و خارج از ایران تبدیل شود، اما متاسفانه در خارج از ایران به فیلم‌هایی جایزه می‌دهند که درباره بدبختی و بیچارگی ایرانی‌ها باشد؛ به این فیلم‌ها جایزه می‌دهند که ما در این فیلم‌ها بمانیم، راجع به هیچ پیشرفتی در ایران فیلمی نباشد اما آن‌ها هر دروغی را می‌سازند و به خورد جوانان ما می‌دهند. فیلمی که یک سر و گردن ایران را به خارجی‌ها خوب معرفی کند، نیست. ایران را بدبخت و فقیر و کویر نشان می‌دهند و به آن‌ها جایزه می‌دهند، تا ما سرگرم ساخت این فیلم ها باشیم.

اخیراً در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، بازیگر زن نقش اول فیلم موهن «عنکبوت مقدس» نخل طلا را برنده شد که به زعم منتقدان، این جایزه به دلایل سیاسی اعطا شد، نه هنر بازیگری زهرا امیرابراهیمی.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.