×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غارت روح دختران در جاهلیت مدرن/بزرگ‌ترین حسنه انقلاب اسلامی، احیای هویت زنان است

به گزارش تهران۲۴ از زنجان؛ اجتماع عظیم دخترانه «من دختر حاج قاسم هستم» با حضور پر شور دختران زنجانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با بیان اینکه حقایق و گفتنی‌های زیادی در مورد حضرت معصومه(س) است، اظهار کرد: ۴۵ سال قبل از ولادت ایشان، امام صادق (ع) به حقیقت وجودی او بشارت داده بود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه خداوند به برکت وجودی حضرت معصومه(س) جامعه را بهره‌مند کرده است، گفت: ما در مورد کسی سخن گفته و جشن می‌گیریم که امام رضا(ع) او را با لقب معصومه معرفی کردند و فرمودند اگر کسی خواهرم معصومه را زیارت کند،گویی به زیارت من آمده است.

وی با بیان اینکه عصمت، صفت مشترک اولیا و انبیاست و حضرت معصومه(س) هم از این صفت بزرگ بهره‌منده است، تصریح کرد: حضرت معصومه(س) در اخلاق، فصلیت، علم، معرفت، و… یک معلم جاودانه برای همه بشریت و جامعه اسلامی به ویژه بانوان هستند.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به نامگذاری روز دختر در چنین روزی افزود: روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده، اتفاق خوبی است تا معلوم شود دختر تراز اسلام و انقلاب اسلامی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در بخشی از سخنان خود به جریان جاهلیت قدیم که اصلی‌ترین ضربه را به بشریت از طریق تحقیر هویت بانوان و زنده به گور کردن آن‌ها داشته‌ است اشاره کرد و گفت: جاهلیت جدید هم دست کمی از جاهلیت قدیم نیست.

وی اضافه کرد: در جاهلیت قدیم جسم دختران زنده به گور می‌شد اما در جاهلیت مدرن این روح دختران است که زنده به گور می‌شود تا از عصمت، پاکیزگی و هویت دخترانه او نابود شود.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه استحاله هویت دخترانه بزرگ‌ترین جنایتی است که جاهلیت مدرن مرتکب شده‌ است، گفت: نخستین اقدامی که پیامبر اسلام در آغاز رسالتش انجام داد، احیای هویت بانوان و دختران بود از این رو یکی از بزرگ‌ترین حسنات انقلاب اسلامی، احیای هویت بانوان و دختران بود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با بیان اینکه اگر همه دختران و بانوان سرزمینمان در عصمت، پاکیزگی و… راه حضرت معصومه (س) را ادامه دهند جامعه بشری بیش از پیش شاهد فصل جدید از زندگی خواهد بود، خاطر نشان کرد: دختران و بانوان از  سر و صدایی که در جبهه کفر و استکبار و از هیاهوی رسانه‌ای مجازی نیز نباید هراسی داشته باشند، بلکه باید با قوت در همه عرصه‌ها حضور داشته و رسالت تاریخی خود را ایفا کنند.


انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.