×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شیخ نعیم قاسم:امام خمینی با علم و رهبری خود اسلام را زنده کرد

به گزارش تهران۲۴، «حاج حبیب الله» رئیس جمعیت جهانی امام منتظر(عج) تاکید کرد: پرچم برافراشته امام خمینی(ره) را به زودی علیرغم توطئه‌های توطئه گران به امام زمان(عج) تحویل خواهیم داد.

مجمع جهانی امام منتظر(عج)، صد و پنجاه و یکمین وبینار اجلاس هم اندیشی خود را با همکاری آستان مقدس رضوی و بنیاد بین المللی عاشورا به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با حضور علمای دینی برگزار کرد.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله طی نطقی در این مراسم با درود به عوامل آستان مقدس رضوی و ملت ایران به دلیل پیروی از رهبری و سیره مبارک امام خمینی(ره) گفت: سیره و انقلاب امام خمینی(ره) جهان را متحول کرد.  او با اندیشه، علم، عقلانیت و مدیریت خود اسلام را زنده کرد.

شیخ «ماهر حمود» رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت هم طی نطقی در این مراسم گفت: امام خمینی در دوران تبعید از همان لحظه نخست در هواپیما و همه کشورهایی که در آن فرود آمد و هواپیمایی که او را به تهران منتقل کرد و میلیون‌ها نفر در انتظارش بودند، همه امت را هدایت می‌کرد. او جاودانه است.

به گزارش العهد، در این وبینار بسیاری از شخصیت‌ها از سراسر جهان که تحت تأثیر امام قرار گرفته و مسلمان شدند، تجربیات خود را که از رویکرد امام کسب کرده بودند، بیان کردند که از جمله آنها شیخ محمد جیباتی، امام جماعت در کشور مالی در غرب آفریقا و ایزابیل بریل از بلژیک بودند.

انتهای پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.