×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله کعبی‌نسب: «سلام فرمانده» پاسخ خوبی به «عنکبوت مقدس» بود

به گزارش تهران۲۴ از سمنان، آیت‌الله عباس کعبی‌نسب عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در سالن هلال ‌احمر سمنان که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله شاهچراغی چهره مردمی و محبوب مجلس خبرگان رهبری است.

وی اضافه کرد: برگزاری این آیین نکوداشت بر میزان تواضع و فروتنی آیت‌الله شاهچراغی اضافه می‌کند؛ زیرا هرچه درجات اجتماعی مردان خدایی بالاتر می‌رود، بر میزان تواضع و نزدیکی او به خداوند متعال می‌افزاید و برگزاری این جلسات فاخر، اسلام را برابر بدخواهان بیمه می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون پرچم‌های برافراشته ایمان، حق‌گرایی، صبر و تلاش در جامعه هستند، ادامه داد: در جامعه‌ای که جایگاه مردان خدایی و پرچم‌داران مکتب اسلام ارتقا یابد، شأن و منزلت مردم نیز بالاتر می‌رود.

کعبی‌نسب با بیان اینکه اگر افراد کفران نعمت کنند و قدر مردان الهی را ندانند، دچار بازگشت به دوران جاهلیت می‌شوند، تصریح کرد: مردم ایران قدر روحانیون مردمی را می‌دانند و قدردان آنها هستند.

وی با بیان اینکه راه روحانیت راه انبیای الهی است، عنوان کرد: رهبران الهی از بین مردم و برای مردم و در خدمت آنها هستند؛ همانطور که روحانیون هم همیشه از مردم برخواسته‌اند و به آنها خدمت می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تجلیل از آیت الله شاهچراغی تجلیل از مکتب اسلامی است؛ زیرا او ۵۰ سال نماز صبح، ظهر و شب را در مسجد عابدینیه به عنوان پایگاه سیاسی اسلام برپا ساخت و در این مسجد مبارزه کرد، درس داد و برای تحکیم پایه‌های نظام اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفت.

کعبی‌نسب اضافه کرد: روحانیون با ایمان و صلابت برابر جبهه استکبار و دشمنان ایستاده‌اند و همه شیاطین و جریان‌های ضددین و انحرافی، دین و ایمان را مانع خود برای رسیدن به اهدافشان می‌دانند.

وی ادامه داد: فیلم «عنکبوت مقدس» را صهیونیست‌ها و بهایی‌ها برای خاموش کردن نور خدا در دل‌ها و برای اینکه غیرت دینی مردم کشورمان را مورد آزمایش قرار دهند، حمایت کردند؛ اما با سرود «سلام فرمانده» جواب خود را گرفتند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی اشتباهات کوچک روحانیون را بزرگنمایی می‌کنند؛ اما خدمات بزرگ آنها را نادیده می‌گیرند، ادامه داد: باید این خدمات بزرگ را برای نشان دادن نهاد روحانیت و ارتباط پیوسته آنها با مردم نشان دهیم.

کعبی‌نسب گفت: دغدغه مردم با روحانیت یکی است و عمده مطالبات مردم در راستای معیشت، سلامت و بهداشت، حجاب و عفاف، اخلاق و معنویت، ساخت جامعه بر مبنای ایمان و تقوا است.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بی‌بند و باری فضای مجازی برچیده شود، افزود: پیشرفت علم و فناوری و جهاد تمدنی در کشور نیز از دیگر خواسته‌های مردم محسوب می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: روحانیون و رئیس جمهور دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و باید همه دست به دست هم دهیم و با کمک هم برابر گرانی‌ها و خائنان کشور ایستادگی کنیم.

کعبی‌نسب با بیان اینکه روحانیون دارای جایگاه سیاسی، اخلاقی، معنوی و اجتماعی هستند، گفت: برخی می‌گویند روحانیون باید تنها به مسجد بروند و سیاست را رها کنند؛ اما افرادی مانند آیت‌الله شاهچراغی ثابت کردند که همه این نقش‌ها را می‌توان با هم به‌خوبی ایفا کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.