×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس جمهور ونزوئلا: ساخت نفتکش مدرن، نشان از توانمندی تحسین‌برانگیز صنعت ایران دارد

به گزارش تهران۲۴، دومین نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که به سفارش ونزوئلا ساخته شده است، دیروز شنبه با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا تحویل شرکت نفت این کشور شد.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نیز در این آیین ضمن تمجید از ساخت این نفتکش اظهار داشت: با دیدن این کشتی با ظرفیت ۸۰۰ هزار بشکه، اولین چیزی که از ذهنم گذشت، چهره رهبر محبوب‌مان، فرمانده چاوز بود که مطمئنم روح وی در این لحظه در هر کجا که باشد، از خوشحالی لبخند به لب دارد.

رئیس جمهور ونزوئلا افزود: ساخت  نفتکش برای شرکت‌ دولتی نفت ونزوئلا، برنامه فرمانده چاوز برای تقویت صنعت نفت کشورمان بود، تا آن را در برابر کلیه تهاجمات خارجی خودکفا کند.

نیکلاس مادورو تاکید کرد: ساخت این کشتی مدرن و قوی، نشان از توانمندی و ظرفیت بالا، فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز صنعتی جمهوری اسلامی ایران را دارد. ایران یکی از قدرت‌های نوظهور قرن ۲۱ است و ساخت این کشتی نیز از نشانه‌های عملی و مشخص این قدرت نوظهور است.

وی خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: از طرف ملت ونزوئلا و کلیه زنان و مردان و کارکنان و کارگران شرکت ملی نفت ونزوئلا، از شما بابت تحویل این کشتی تشکر می‌کنیم، این دستاور بزرگی است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.