×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مادورو: به جشن پیروزی انقلاب ایران می‌پیوندم

به گزارش تهران۲۴، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری چهل و سومین سالروز پیروز انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در پیام رئیس‌جمهور ونزوئلا به مناسبت جشن انقلاب آمده است: به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌پیوندم. به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و مردم ایران که ایستاده و در برابر تهدیدات امپریالیستی مقاومت می‌کنند، درود می‌فرستم. تعهد خود را برای تقویت پیوندهای برادری تأیید می‌کنم.

پیش‌تر، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس هم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. لوکاشنکو در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران نوشت: موضع قاطع تهران در تضمین استقلال، عزم حراست از انتخاب تاریخی مردم و  تعهد به عدالت اجتماعی، به این کشور در فائق آمدن بر مشکلات کمک کرده است.

امروز در حالی که مردم ایران سالرزو پیروزی انقلاب سال ۵۷ را جشن گرفتند، مقامات و روسای دولت کشورهای مختلف از جمله ارمنستان، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی منطقه نیز فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقامات و مردم ایران تبریک گفتند. رسانه‌های عربی و انگلیسی‌زبان جهان نیز به پوشش گسترده مراسم فجر ۴۳ پرداختند. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.