×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسقاط نظام شاهنشاهی با دستان خالی کار راحتی نبود/ افرادی که فکر حل مسئله با مذاکره هستند، ساده‌اند

به گزارش تهران۲۴ از زنجان، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در جمع راهپیمایان زنجانی اظهار کرد: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که از همان روزهای اول در معرض فتنه‌های دشمنان بود، اما با همه این اتفاقات، تهدیدات، دشمنی‌ها توانست حیات سیاسی خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۳ سال پیش، انقلاب در گوشه‌ای از جهان رخ داد، انقلابی که شاید کسی وجود آن را باور نداشت، افزود: این انقلاب در حالی رخ داد که جهان به دو قطب تقسیم شده بود و هر دو تمدن غرب و شرق مانند دو لبه قیچی در صدد قطع ریشه‌های دین بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی با همه انقلاب‌های دیگر متفاوت بود، تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی بسیاری از انقلاب‌ها که داعیه استقلال داشتند از جمله کارگری و سوسیالیستی رخ داد ولی به نتیجه نرسید، چون پایه انقلاب اسلامی با رهبریت مرجع دینی و با حضور همه اقشار جامعه و بر پایه خداشناسی شکل گرفته است.

مظفر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اسلحه به پیروزی نرسید، هر چند که افراد مسلح نیز در آن وجود داشت؛ تصریح کرد: اما پیروزی انقلاب به وسیله سلاح انجام نشد، چون انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و فرمایشاتی که از سوی امام راحل در جان مردم رسوخ کرد، پیروز شد.

هر قدر از ملت ایران را شهید کردند، انقلاب قدرتمند‌تر شد

وی با بیان اینکه هیچکس وقوع انقلاب اسلامی را باور نداشت، افزود: اظهار عجزی که سازمان سیا از وقوع انقلاب داشت، این بود که ما هیچ کمک کاری نداشتیم و در همه گروه‌ها و سازمان‌های ایران نفوذی داشتیم، ولی باور نمی‌کردیم، رهبری که ۱۴ سال از کشور و مردم جدا بود، بتواند مردم را مانند کوه آتشفشان به راه بیاندازد و در نهایت انقلاب پیروز شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: هر قدر از ملت ایران را شهید کردند، انقلاب قدرتمند‌تر شد، چون با آرمان‌های والا شکل گرفته بود.

مظفر با بیان اینکه هشت سال جنگ هزار میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد که اگر اینها نبود کشور ما اینطور نبود، گفت: البته ما به علت بی‌لیاقتی برخی از مسؤولان هم دچار مشکل شدیم و با مدیریت‌های غلط و با نگاه به خارج و غرب نتوانستند کشور را اداره کنند و خساراتی به کشور وارد کردند.

وی تصریح کرد: اما بخش مهمی از این آسیب‌ها و مشکلات که مردم در انقلاب مشاهده می‌کنند به خاطر نظام استکباری است که به وجود آمده است به خاطر همین ما مبادلات تجاری و فروش نفت را نداریم و به مشکل برخورده‌ایم.

جمهوریت و مردمی بودن موارد مهم در پیروزی انقلاب بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دستاوردهای انقلاب هم اشاره کرد و گفت: اولا اسقاط نظام شاهنشاهی با دستان خالی کاری راحت نبود اما مردم از مرگ نهراسیدند و در مقابل گلوله ایستادند، چون مکتب ما برگرفته از مکتب حسینی بود.

مظفر نکته دوم در پیروزی انقلاب اسلامی را تاسیس نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: جمهوریت و مردمی بودن جمهوری اسلامی که مرکب از دو رکن نظامیت و جمهوریت بود، نیز از دیگر موارد مهم در پیروزی انقلاب بود.

وی نکته دیگر در پیروزی انقلاب را نظام ولایی بودن آن عنوان اعلام کرد و افزود: با انقلاب، نظام ولایی شکل گرفت، چون در قالب آن رهبر جانشین امام زمان (عج) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه خداوند دستور داده و نپسندیده است که مسلمین تحت سلطه و سیطره باشند، افزود: مسئله دیگر اقتدار انقلاب است و چون این اقتدار را داریم همه دشمنان به دنبال ما هستند.

مظفر تصریح کرد: درست است که به خاطر اقتدار  ایران اسلامی، دشمن به دنبال روزنه است که زمینه اقتدار ما را کاهش دهد، اما امروز کشور ما در زمینه‌های مختلف جزو ۱۰ کشور دنیا و از نظر علم جزو ۴ کشور برتر دنیا است.

وی یادآور شد: البته ما در کشور مشکل هم داریم که برخی به خاطر بی‌تدبیری به ظرفیت داخل توجه نکرده‌اند که در زنجان نیز این امر مشهود است، چون چشم ما به برجام و آنور آب بود، در صورتی که تیزهوشی و شخصیت‌های مهم کشور را نادیده گرفتیم و از آنها استفاده نکردیم.

تنها راه مقابله با کشور ایران کنار زدن مردم از صحنه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در عین حال دشمن در مسائل اقتصادی به ما ضربه زد و تحریم‌ها را ایجاد کرد، اما نباید اقتدار خودمان را فراموش کنیم، چون این ایران بوده که پرچم آمریکا را به حالت نیمه افراشته درآورده است.

مظفر بیان کرد: اینکه گفته شده صخره ایران بزرگترین صخره‌ای است که در مقابل آمریکا قرار دارد، موضوعی مهم و ناشی از اقتدار ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا با تحریم به دنبال این بود که بین مردم و حاکمیت جدایی بیاندازد، اما مردم مقابل مثل بمب هسته‌ای در مقابل دشمن ایستاد، افزود: مسئله دیگر استقامت و حضور مردم در صحنه بوده که در دنیای امروز مثال زدنی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تحلیلگر آمریکایی گفته است که تنها راه مقابله با کشور ایران کنار زدن مردم از صحنه است، تشریح کرد: مردم ما با شکم گرسنه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و حق هم همین است، همین باعث شده است که دشمنان عصبانی شوند.

مظفر با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم ما از درصد حضور آمریکا، انگلیس و فرانسه بالاتر است، گفت: ملت ما ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده‌ و از این به بعد هم خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما با ایستادگی دشمنان را به شگفتی واداشتند، گفت: ما همچنان درگیر دشمنان هستیم و همچنان توطئه‌گران به دنبال شکست و سقوط انقلاب هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی به این سادگی سقوط نخواهد کرد و این موضوع را دشمنان نیز تحلیل کرده‌اند، عنوان کرد: تا زمانی که ولایت بر این کشور حاکم باشد، هیچ کس نمی‌تواند این نظام را براندازی کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.