×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلوی گردنکش‌ها در هر لباسی و مقامی باید گرفته شود!

به گزارش تهران۲۴ از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد پیش از ظهر امروز در جمع مردم ورزقان ضمن قدردانی از سفر و توجه ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان ورزقان اظهار داشت: از استاندار انقلابی و دلسوز آذربایجان‌شرقی که به جد پیگیر مسائل مختلف ورزقان هستند و مطالبات بحق نماینده ولی فقیه در استان در مورد ورزقان و خاروانا را پیگیری می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم، انتظار داریم دستورات لازم را برای تسریع در اجرای مصوبات، همت داشته باشند.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه مردم ورزقان، مردمی مومن و پاکدست هستند و نباید آنها را بدنام کرد، گفت: به گوش مسوولان استانی نیز رسانده‌ام؛ مشکلات معدن طلای اندریان به چه کسی مربوط می‌شود اگر با آن برخورد شود، تمام مسائل به راحتی برطرف خواهد شد و مردم منطقه را نیز به قاچاقچی متهم نمی‌کنند.

پورمحمد در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی است که نقش مهمی در حراست از آرمان‌های جمهوری اسلامی دارد، از این‌رو بر خود وظیفه می‌دانیم از خدمات گسترده این قوه خصوصا از همکاران دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، دستگاه قضا را مسوول تحقق بخشیدن به عدالت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در حکم آیت‌الله اژه‌ای به اهتمام جدی به ماموریت‌های اساسی قوه قضائیه ” اولین و آخرین ماموریت این قوه را گسترش عدالت در جامعه عنوان کردند»، تاکید کردند.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه جلوی قلدری باید گرفته شود،  متذکر شد و افزود: گردنکشی و قلدری متعلق به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و حالا دیگر تمام شده، این کارها برای مردم قابل قبول نیست، هر کس در هر مقامی از مسوولان کشوری گرفته تا مسوولان شهرستانی خلاف قانون حرکت کند، مدعی العموم باید ورود کرده و در برابر آن ایستادگی کند.

وی یادآور شد: دستگاه قضایی حق مواخذه کردن تمام مسوولان اجرایی و قانونگذار را دارد و در صورت تخلف باید با هر مقام متخلف برخورد کند.

پورمحمد در ادامه به حفظ نظم و آرامش در شهرستان تاکید و تصریح کرد: شهرستان به قدر کافی با مسائل، مشکلات و کمبودها درگیر است،  از این‌رو از همه می‌خواهیم حد و حدود خود را رعایت کنند و به قانون احترام بگذارند و مشکلی بر مشکلات شهرستان اضافه نکنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.