×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد استاندار از خام فروشی در صادرات کرمانشاه/ خروج کاه و کلش از استان ممنوع است

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: استان کرمانشاه با برخورداری از ۵ مرز رسمی و یک بازارچه، دارای ظرفیت بسیار بالایی برای مبادلات تجاری با ۲ بخش عربی و کردی عراق است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که داریم باید صادرات خام فروشی را در استان کرمانشاه تعطیل کنیم، هیچگونه صادرات خام فروشی نباید داشته باشیم باید با فرآوری بهتر صادرات محصول داشته باشیم، چرا برند این استان باید در جایی دیگر فرآوردی و به نام آنجا تمام شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مرزهای مبادلاتی استان استقبال می‌کنیم، بخش خصوصی باید پیشنهاد خود را در زمینه ایجاد سردخانه‌ها، یا انبار‌های نگهداری کالا و دیگر خدمات ارائه دهد و دستگاه‌های مربوطه هم باید بسترهای لازم را برای این سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

امیری‌مقدم با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای طرح جامع پرویزخان، عنوان کرد: اجرای طرح جامع ساماندهی اصولی و اساسی پایانه‌ مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین را با محوریت وزارت راه و شهرسازی، با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش رفع نیازمندی‌های استان را در اولویت دانست و از ممنوعیت خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی، کاه و کلش از استان خبر داد.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر کنترل بازار و برخورد با متخلفان، متذکر شد: بازار نباید رها شود، نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان همچنان ادامه داشته باشد و با شناسایی کالاهای متأثر از نرخ ارز ترجیحی مطابق با دستورالعمل وزارتی که قیمت این کالاها را ساماندهی می‌کنند، اجازه سوءاستفاده را به سودجویان ندهیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.