×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون رئیس جمهور:‌ تمام سفرهای استانی در سال اول فعالیت دولت انجام خواهد شد

به گزارش تهران۲۴ از نطنز، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور امروز در سفر به بادرود در آستان مقدس آقا علی عباس حضور یافت و در جمع زائران با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: طبق اعلام ستاد بین‌المللی غدیر امسال دهه امامت و ولایت و عید غدیر در ۱۴۰ کشور دنیا برگزار می‌شود که این موضوع باعث افتخار است.

وی افزود:مردم این منطقه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره حامی اصلی انقلاب و ولایت فقیه بوده و همواره بر این عقیده خود استوارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علیرغم وجود  مشکلات اقتصادی در کشور در مدت کمتر از یک سال، شاهد تحول و پویایی در کشور هستیم و دولت اراده ویژه‌ای برای حل مشکلات دارد.

حسینی گفت: دولت در کمتر از یک سال به همه استان‌های کشور سفر کرده و تنها سه استان مرکزی، همدان و کرمان باقی مانده و در یک سال همه سفرها به پایان خواهد رسید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: در این سفرها مصوبات خوبی برای رفع مشکل مردم تصویب شده و در سفر دیروز آقای رئیسی به کرمانشاه، ۲۰۰ مصوبه به تصویب رسید که در راستای حل مشکلات مردم است.

وی ادامه داد:مصوبات سفر  رئیس جمهور در هر استانی  برای حمایت از تولید و فعال شدن کارخانه‌ها انجام گرفته  و رفته رفته شرایط اقتصادی کشور بهتر خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد سفر استانی اصفهان هم گفت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور مسؤول پیگیری مصوبات سفر است و ما هم در دولت و نمایندگان مجلس نیز پیگیر مصوبات هستیم. 

وی گفت: همه مصوبات اجرایی خواهد شد و بنا نیست مصوبات روی کاغذ بیاید و پشت تریبون اعلام و به فراموشی سپرده شود و مطمئن باشید همه مصوبات اجرایی خواهد شد.

 انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.