×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عظمت ایران وجود آمریکا و اسرائیل را تسخیر کرد/ سفر بایدن به منطقه انتخاباتی است

به گزارش تهران۲۴ از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه دنیای امروز نیازمند صلح است، اظهار کرد: دنیای امروز شدیداً به صلح احتیاج دارد؛ چراکه کرونا و جنگ اوکراین اقتصاد جهان را با رکود مواجه ساخته است و حتی قوی‌ترین اقتصادها هم از رشد بازمانده‌اند.

وی افزود: در چنین حالتی آنچه در فکر دولتی که ادعای کدخدایی بر دنیا دارد و در فکر جامعه به اصطلاح جهانی نیست، صلح است. بایدن از اول ریاست جمهوری خودش با عربستان مشکل داشت می‌گفت بن‌سلمان یک شخصیت سیاسی و مطبوعاتی را با اره تکه تکه کرده؛ در یک کنسولگری خارجی و هشتاد نفر را در یک روز گردن زده است و لذا روش این کشور با ارزش‌های غربی و آمریکایی سازگار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اما اوضاع بعد از جنگ اوکراین عوض شد، وقتی روسیه تصمیم به قطع گاز و نفت گرفت بایدن به عربستان زنگ زد ولی بن‌سلمان به تلفن او جواب نداد و گفت باید به عربستان بیایی! و او از سر ناچاری به مسافرت اقدام کرد.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: این سفر به‌خاطر نفت است؛ که عربستان را وادار کند تولید بیشتری بکند تا قیمت نفت و بنزین در آمریکا بالا نرود، وگرنه بایدن در دور دوم به‌خاطر حمایت ویژه از اسرائیل رای نخواهد آورد به همین جهت سفر بایدن، کاملاً سفری انتخاباتی است.

وی بیان کرد: بایدن به خاطر رای لابی صهیونیسم و آیپک بیشترین حمایت را از اسرائیل اظهار داشت و در یک تعبیر عجیب گفت «برای اینکه صهیونیست باشی لازم نیست یهودی باشی! یعنی عالم مسیحیت نیز باید صهیونیست باشند». او ده سال قبل که معاون رئیس جمهور وقت بود گفته بود اگر اسرائیل وجود نداشت بر ما واجب بود که در منطقه خاورمیانه اسرائیل را درست کنیم تا منافع ملی آمریکا را تامین کنیم.

اسرائیل کاملاً بر سرنوشت آمریکا و آمریکایی‌ها مسلط شده است

امام جمعه اردبیل، با اشاره به حمایت‌های اخیر بایدن از رژیم صهیونیستی و همچنین با تشریح نفوذ صهیونیست‌ها در آمریکا گفت: بایدن، آنقدر از اسرائیل خون خوار، خونریز، شرور و تروریست حمایت کرد که اگر بخواهیم عصاره اظهارات او مخصوصاً در مصاحبه مطبوعاتی دیروز را خلاصه کنیم، باید بگویم که اسرائیل یعنی آمریکا و آمریکا یعنی اسرائیل؛ و این نشان می‌دهد که اسرائیل کاملاً بر سرنوشت آمریکا و آمریکایی‌ها مسلط شده است.

آیت‌الله عاملی اذعان داشت: شارون، نخست وزیر اسرائیل در سال ۲۰۰۱ گفت: «ما ملت یهود بر آمریکا سیطره داریم و آمریکایی‌ها این را خوب می‌دانند، یهودی‌های آمریکا از طریق وسائل ارتباط جمعی و از طریق اعضای کنگره سرنوشت آمریکا را در دست خود دارند من این را به خوبی می‌دانم که تنفیذ سیاست‌های خارجی آمریکا در منطقه خاورمیانه بدون موافقت یهودی‌های آمریکا ممکن نیست ما به شکل عجیبی بر وسائل ارتباط جمعی آمریکا مسلط هستیم و حتی بر اعضاء کنگره حکومت می‌کنیم چون تاکنون به اعضای کنگره اجازه ندادیم حتی یک تصمیم علیه اسرائیل بگیرند، سفارت ما در واشنگتن عملاً برنامه‌های خود را بر کنگره دیکته می‌کند و این از طریق یهودیان بسیار ثروتمند آمریکایی صورت می‌گیرد».

وی افزود: بایدن، آنقدر در این مصاحبه از اسرائیل می ترسید که نتوانست یک کلمه از «شیرین ابوعاقله» خبرنگار آمریکایی، فلسطینی‌الاصل و مسیحی که با گلوله اسرائیلی‌ها نشانه گرفته شده بود حرف بزند.

امام جمعه اردبیل، حضور بایدن در مراسم تکریم قربانیان هولوکاست را اهانت به مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: بایدن در این سفر کلاه یهودی بر سرش گذاشت و در مجلس تکریم قربانیان هولوکاست شرکت کرد و این باز اهانت بزرگی به ملت‌های مسلمان بود، ولی در تکریم قربانیان هولوکاست اشتباه کرد و از کلمه شرف هولوکاست صحبت کرد؛ که در فضای مجازی به شدت مورد استهزاء و تمسخر قرار گرفت.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: بایدن در این سفر گفت اسرائیل باید دولت یهودی مستقل و دموکراتیک بماند و باید از امنیت یهودی‌های جهان دفاع کند، هر چهار تا دروغ و بلکه مسخره است چراکه اولاً اسرائیل دولت یهودی‌ها نیست بلکه دولت صهیونیست‌هاست و حساب یهودی‌ها از این جرثومه‌های فساد جداست و بارها یهودی‌های دنیا، انزجار و برائت خود را از این دولت جعلی و خونخوار اعلام کرده‌اند. مستقل هم نیست اگر آمریکا یک روز پشت اسرائیل را خالی کند تمام صهیونیست‌ها از اسرائیل فرار می‌کنند و یک صهیونیست در آن‌جا پیدا نمی‌شود؛ دموکراتیک هم نیست چراکه دموکراسی با خونریزی جمع نمی‌شود.

آمریکا گرفتاری‌های خود را بر دوش اعراب می‌گذارد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تبیین اینکه آمریکا گرفتاری‌های خود را بر دوش اعراب می‌گذارد تصریح کرد: آمریکا هر وقت گرفتاری داخلی پیدا کرد، بار سنگین خود را بر دوش عرب‌ها گذاشته و مشکل خود را حل کرده است. این سفر جو بایدن به‌خاطر اوضاع وخیم سوخت در آمریکا به دنبال مصالح آمریکایی است و آن‌ها هیچ‌وقت به مصالح کشورهای عربی و اسلامی فکر نکرده‌اند.

آیت‌الله عاملی عنوان کرد: بایدن در این سفر گفت: «ما فرمانده منطقه خاورمیانه هستیم و فرمانده خاورمیانه خواهیم ماند و به چین و روسیه اجازه نخواهیم داد جای پایی علیه مصالح و منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه پیدا کند».

وی اضافه کرد: در اینجا یک نکته باید بیان شود و آن این است که بایدن می‌گوید فرماندهی منطقه خاورمیانه دست ماست و در دست ما خواهد ماند چه کسی او را فرمانده منطقه ما کرده است؛ دولت‌های به ظاهر اسلامی و سکوت ملت‌های آن‌ها و خداوند از هر دو طائفه سوال خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: فردای قیامت این امت‌ها توان نگاه به صورت رسول خدا نخواهند داشت و رسول خدا از آن‌ها به خداوند شکایت خواهد کرد.

هیبت ایران تمام وجود آمریکا و اسرائیل را تسخیر کرده است

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه نام ایران در مصاحبه مطبوعاتی اخیر بایدن و لاپید به طور مدام تکرار شد، افزود: یک نکته بسیار جالب در این سفر این است که بایدن و لاپید نخست وزیر جدید اسرائیل در این مصاحبه به‌طور مدام از ایران صحبت می‌کردند و کلمه ایران از زبان آن‌ها به زمین نمی‌افتاد؛  این نشان می‌دهد که هیبت ایران تمام وجود آن‌ها را تسخیر کرده است.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم ماجرا از این قسم است و همین مسئله باعث می‌شود که اولاً کل مطبوعات منطقه به موضوع ایران پرداختند، ثانیاً از آن‌جا که کل عالم اسلام نهایت نفرت،  تنفر و عصبانیت را از اسرائیل و آمریکا دارد همین مسئله باعث شد که شان ایران بسیار بالا رفت و لذا این سفر از این جهت برای ایران خوب بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.