×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده نیروی زمینی ارتش: پیچیده‌ترین پهپادها را تولید می‌کنیم

به گزارش تهران۲۴، از اصفهان، امیر سرتیپ‌ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید سرزده از تجهیزات و نیروهای مستقر در پادگان گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی در عرصه نهضت خودکفایی کامل داشته و در نیروی زمینی ۲۳ رسته داریم که چرخه دفاعی کشور را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این رسته‌ها اگر نتوانند همگام با فناوری حرکت کنند و  به خودکفایی برسند، ضعیف‌ترین حلقه زنجیر می‌شوند که زنجیره را پاره می‌کنند، افزود: در ۲۳ رسته نه تنها به خودکفایی رسیده‌ایم بلکه آمادگی داریم به کشورهایی که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، کمک کنیم.

حیدری بازدید از دستاوردهای مبتنی بر فناوری روز پادگان شهرضا را هدف از سفر خود برشمرد و گفت: این یگان، یگان قدرتمند و مشت محکم فرمانده در عملیات و توپخانه است و یکی از توپخانه‌های خوشنام ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال تولید پیچیده‌ترین پهپادها هستیم و آن‌ها را به خدمت گرفته‌ایم و در نیروی زمینی رکن عملیات‌هایی که در آینده در مواقع لزومف انجام خواهیم داد با پهپاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه ثقل جنگ‌های نوین امروز بر پایه بدون سرنشین‌ها است، ادامه داد: نیروی زمینی نیز پیشتاز همه نیروها در این عرصه بوده است.

حیدری با بیان اینکه امسال احداث مسکن شخصی برای کارکنان را آغاز کرده‌ایم، گفت: در هر پادگانی که حضور پیدا می‌کنم مکان احداث مجتمع مسکونی برای کارکنان را مشخص کرده و به کارکنان مکان مربوطه را اعلام می‌کنیم تا امیدی در جهت تحقق بهتر اهداف ایجاد شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: ساخت ۲۳ هزار خانه سازمانی را در دستور کار قرار داده‌ایم که عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا به امروز بیش از ۴ هزار واحد مسکونی را تحویل کارکنان داده‌ایم و با مابقی نیز از ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در ۵۱ شهرستان این پروژه را در دستور کار داریم که واحدهای هر شهرستان که آماده می‌شود، افتتاح آن را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به طرح کوثر ارتش جمهوری اسلامی در جهت ساخت مسکن شخصی برای کارکنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار نیرو فاقد مسکن شخصی داریم که در طرح کوثر، پیش از موعد بازنشستگی خانه‌دار خواهند شد و این طرح برای تمامی کارکنانی که فاقد مسکن شخصی باشند، شامل خواهد شد. 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.