×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۰ شب ۱۰ منبر| مسعود عالی: در آخرالزمان، طلاق و همجنسگرایی زیاد می‌شود

به گزارش تهران۲۴، حجت‌الاسلام مسعود عالی، سخنران مذهبی در مراسم عزاداری شب پنجم محرم هیأت آئین حسینی با این موضوع که «بلاها چگونه انسان را به خدا نزدیک می‌کنند؟» اظهار داشت: در دوران حیرت قبل از ظهور امام زمان(عج) یکی از نقشه‌های مهم شیطان، آسیب زدن و سست کردن پیوندهای محبوب خدا در جامعه است. پیوندهایی که دین و اخلاق در گرو بودن آن پیوندهاست؛ مانند پیوند خانواده و فامیل و پیوند بین مومنین با یکدیگر که از میان آنها، دو پیوند خانواده و پیوند مومن با امامش مهم است.

وی با اشاره به اینکه اگر شیطان رابطه مومن با امام را بزند، دین را از بین برده است، زیرا دین در گرو این است که مومن با امام حق ارتباط داشته باشد، گفت: در جلسات قبل گفتم که دانش هیچ فیلسوف و عالمی از شیطان بیشتر نیست و او بزنگاه‌ها را می‌شناسد و وقتش را تلف نمی‌کند و مهم‌ترین جاها را می‌زند. اگر بنا باشد سرباز برای جامعه الهی تربیت شود، خانواده مهم‌ترین نقش را دارد. در روایات فراوانی داریم که در آخرالزمان حتی جوامع اسلامی و دینی هم دچار مشکل می‌شوند.

عالی با بیان اینکه براساس روایات در آخرالزمان، عاق شدن زیاد می‌شود، زیرا هم فرزندان حرمت پدر و مادر را نگه نمی‌دارند و عاق والدین می‌شوند و هم پدر و مادر شأن و جایگاه فرزندان را رعایت نمی‌کنند و عاق فرزند می‌شوند، گفت: ما عمدتاً عاق والدین را شنیدیم، اما در خصوص عاق فرزند، کم شنیده‌ایم. اگر پدر و مادر ظلم کنند و شخصیت فرزند را نادیده بگیرند، ممکن است که فرزند روی حساب بچگی در خودش بریزد و حرفی نزند، اما این ظلم باعث می‌شود که پدر و مادر عاق فرزند شوند.

این سخنران مذهبی ادامه داد: در آخرالزمان طلاق و قطع رحم زیاد می‌شود و حتی پدر و مادر را کوچک می‌شمارند. همچنین در این دوران مردان، خود را شبیه زنان و زنان خود را شبیه مردان می‌کنند و افرادی همجنسگرا می‌شوند. اگر این روایات نبود، همین اتفاقات را الان می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه شیطان لشکر و جنود دارد و براساس روایات اگر سربازانش کوتاهی کنند، آنان را گردن می‌زند، گفت: کتاب «پروتکل‌های دانشوران صهیون» را که آستان قدس رضوی چاپ کرده است، برای آشنایی با سربازان شیطان بخوانید. در این کتاب تمام رگ و ریشه صهیونیست را بررسی کرده که در دهمین قانون آن‌ها آمده است که تمام خانواده غیر یهود باید از هم پاشیده شوند. صهیونیست‌ها اصلاً غیر از یهود را آدم نمی‌دانند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.