×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف:‌ هفته وحدت، نمادی از تبلور عینی همدلی تشیع و اهل سنت است

به گزارش تهران۲۴، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۱۷ مهر پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: آغاز هفته وحدت را گرامی می دارم و این هفته را به همه برادران اهل سنت تبریک عرض می کنم.

وی افزود: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت است که در همه عرصه های خدمت به ایران و انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه حوادث داخلی در کنار هم توانستند هر روز ایران را قوی کنند.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما همین وحدت و یکپارچگی فرق مختلف در ایران عزیز است، تصریح کرد: آن هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند که می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازید و آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکا می ریزند.

قالیباف بیان کرد: کسانی که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کنند، آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می‌ریزند در حالی که آنها دشمنان قسم خورده ما هستند. امروز وحدت مسلمین از آموزش‌های اصیل و آموزه‌های اساسی قرآن کریم است و ما در سایه نبی مکرم اسلام و قرآن کریم از همه دشمنان دین خدا و رسول اکرم (ص) برائت می‌جوئیم. شرط انکارناپذیر به جا آوردن دستورات الهی برائت جستن از کفار، مشرکین و منافقین است.

وی همچنین ضمن تبریک روز نیروی انتظامی گفت: این هفته، هفته نیروی انتظامی است که آن را گرامی می‌دارم و به همه خدمت گزاران و عزیزان این مجموعه تبریک و تهنیت می گویم. کسانی که انصافاً در همه شرایط کشور در برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی، رسیدگی به امور جاری کشور و همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند. به روح پرفتوح شهدای فرماندهی کل انتظامی درود می‌فرستیم و برای همه کسانی که در اقصی نقاط کشور، از کوه‌های سربه فلک کشیده شمال غرب گرفته تا دریای نیلگون خلیج فارس خدمت می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.

رئیس مجلس در پایان روز ملی عشایر را تبریک گفت و عنوان کرد: روز ملی عشایر را تبریک و تهنیت می‌گویم، عشایری که در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای زیادی را برای امنیت کشور تقدیم کردند. عشایر به گفته امام خمینی (ره) ذخایر انقلاب هستند، همچنین امروز عشایر در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند و در این عرصه مجاهدت می‌کنند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.