×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسین یکتا: در گردنه‌های نفس‌گیر جنگ حق و باطل قرار داریم/ دهه هشتادی‌ها معجزه انقلاب خواهند شد

به گزارش تهران۲۴ از همدان، حسین یکتا عصر دیروز در تجمع دانشجویان انقلابی و میثاق با شهدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی با گریزی به دوران دفاع مقدس و تأکید امام خمینی(ره) بر مبارزه با اسرائیل اظهار کرد: امام فرمودند، جنگ هشت ساله ایران و عراق مقدمه فتح فلسطین است که امروز به لطف خدا به پشت دیوار ترسوترین آدم‌های دنیا یعنی صهیونیست‌ها رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رهبری نیز فرمودند، قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج امام زمان(عج) است گفت: امروز اسرائیل در محاصره نیروهای مقاومت و حماس و حزب‌الله قرار گرفته است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه کشور در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می‌برد چراکه دشمنان هر چه در توان داشتند برای تحریم کشور به کار بستند بیان کرد: بنای شدت این تحریم‌ها هم از فتنه ۸۸ گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه باید اقتصاد درونگرا و مقاومتی و مبتنی بر دانش بنیان‌ها در مقابل دشمن بایستیم گفت: در جنگ بین جریان حق و باطل و جنگ بین اسلام و استکبار، در گردنه‌های نفس‌گیر قرار داریم، دشمن به خوبی می‌داند تمام برنامه‌هایش توسط جمهوری اسلامی بر هم ریخته بنابراین تمام تلاش خود را برای مقابله با آن به کار بسته و خواهد بست.

یکتا با بیان اینکه در جنگ نرم نیز باید به دهکده جهانی اشاره کرد گفت: دشمن با عملیات روانی و جنگ رسانه بر روی فطرت مردم کار می‌کند و با جنگ هیبریدی و ترکیبی وارد کار شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها از انقلاب ضربات سنگینی خورده است اظهار کرد: در بحبوحه جشن‌های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و غرور و مستی رژیم شاهنشاهی، امام خمینی(ره) قیام کرد و با کمک مردم تمام برنامه‌های استکبار را در منطقه بر هم زد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ائمه(ع) نیز در روایات پیش‌بینی این روز را کرده بودند گفت: حضرت موسی بن جعفر(ع) فرمودند، فردی از قم قیام می‌کند و پاره‌های فولاد دور آن جمع‌اند و این قیام مقدمه قیام آخرالزمان است.

وی با اشاره به اینکه تا دشمن به خودش بجنبد قیام انجام شد اظهار کرد: البته دشمن به شدت احساس خطر کرد بنابراین شرق و غرب جنگ بزرگی را به کشور تحمیل کردند امام امام فرمودند «جبهه دانشگاه انسان‌سازی است» و این شد که جوانان راهی جبهه‌ها شدند و معجزه‌ها خلق کردند، جوانانی مانند شاهرخ ضرغام که با وجود رفت و آمد در کاباره‌ها وقتی به جبهه رفتند معجزه انقلاب شدند.

یکتا با اشاره به اینکه جبهه‌ها شکل گرفت و شهدا برای دین و وطن رفتند و انقلاب بیمه شد بیان کرد: جنگ که تمام شد دشمن دوباره نقشه دیگری در پیش گرفت بنابراین با مهندسی معکوس تغییر سبک زندگی را پیش گرفت، تا توانستند کار کردند تا محصول آن را در سال ۷۸ بچینند بنابراین فتنه کوی دانشگاه را رقم زدند، زمانی که دهه شصتی‌ها ترم اول و دوم بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از این اتفاق و گذر از این فتنه، راهیان نور در کشور شروع شد اظهار کرد: از آن به بعد چه دختران و پسرانی رشد کردند و چه عروس و دامادهای جهادی به میدان آمدند و چه حول حالنا الی احسن حال‌هایی پدیدار شد.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: سال ۸۵ که گزارش راهیان نور راه را خدمت رهبری دادم، فرمودند تحولی که در جامعه ایجاد شد نتیجه کاروان‌های راهیان نور و تشییع شهداست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان خاطره‌ای در این زمینه پرداخت و گفت: فردی که در سال ۷۸ زد و خورد می‌کرد در جریان فتنه ۸۸ به مقابله با مخالفان نظام و وطن برخاست.

یکتا با بیان اینکه دشمن از سال ۷۶ به بعد طراحی دیگری انجام داد و از سال ۸۰ زیست‌بوم بازی را عوض کرد افزود: آنها به خیال خود سبک زندگی بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰ را عوض کردند، اما کورخوانده‌اند، ۱۴ خرداد ۴۲ وقتی به امام می‌گویند به امید چه کسانی قیام می‌کنی؟ فرمودند «یارانم در گهواره هستند».

وی یادآور شد: یاران در گهواره امام شلمچه‌نشینان سال ۶۵ شدند، چند وقت پیش نیز رهبری فرمودند، دهه دهشتادی‌ها نسلی هستند که انقلاب را به اوج خودش می‌رسانند، اما اوج انقلاب کجاست؟ امام فرمود انقلاب مقدمه ظهور است و عشق به شهادت از علائم ظهور امام زمان(عج) است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انشاءالله به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده‌ایم گفت: به فرموده رهبری جوانان باید خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند، این نسل یعنی دهه ۸۰ و ۹۰ ثمر کاملا ندادند ولی نسبت به دهه ۷۰؛ ۶۰، ۵۰ و ۴۰ خیلی پرسوال و پرصحبت هستند، بدانید که این‌ها گوششان برای شنیدن «انا بقیه‌الله» آماده می‌شود.

وی ضمن اشاره به سرودی مثل «سلام فرمانده» و اثربخشی این اثر، آن را ناشی از خلوص نیت در کار دانست و با بیان اینکه خلوص نیت همیشه غوغا می‌کند گفت: گاهی یک تکه استخوان پیدا می‌شود و تمام شهر بر هم می‌ریزد، در لحظه‌ای که انقلاب نیاز داشت شهدای غواص رخ نشان دادند و حال جامعه خوب شد.

یکتا در ادامه گریزی به اغتشاشات اخیر در کشور زد و اظهار کرد: این اتفاق و مسئله‌ای که دل همه را شکست، به ظاهر تهدید اما فرصت بزرگی است، این حول حالنا الی احسن‌الحال است، رفقا، خبری در راه است، دل آرام دارید، من غصه این وضع را نمی‌خورم چراکه دوران جدیدی در راه است.

وی با بیان اینکه الان دعوا بر سر خیمه بقیه‌الله است، ایشان صبح تا شب به دل‌ها نگاه می‌کنند تا یارگیری کنند گفت: جوانان عزیز تا تمام‌قد محبت ارباب در دل ما ظهور پیدا نکند آقا ظهور نمی‌کند پس حواستان به این موضوع باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه‌ها یک امتحان الهی هستند و باعث غربالگری می‌شوند اظهار کرد: باید از کار غیر خدایی پیاده شویم، دورهم جمع شوید و جلسه کنید، فکر کنید، خودسازی‌ها بر هم خورده، به آن توجه کنید تا حال دل‌ها خوب شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.