×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نبویان: وزارت خارجه از کشورهایی که جنگ رسانه‌ای علیه ایران راه انداخته‌اند شکایت کند

به گزارش تهران۲۴،حجت الاسلام محمود نبویان، نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در تهران در خصوص کنترل فضای مجازی اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس باید از حقوق ملت ایران در فضای مجازی کامل دفاع کنیم و جلوی انتشار اخبار دروغ را بگیریم. اخباری که با انحراف افکار عمومی، به بسیاری از افراد آسیب‌های جانی و مالی وارد کرده است.

وی با بیان آنکه کلید فضای مجازی باید در دستان ملت ایران باشد و همان مسیری را در این فضا دنبال کند که خود تشخیص می‌دهد، افزود: ملت ایران مانند فضای حقیقی در فضای مجازی نیز خواهان امنیت است، اما در فضای مجازی فعلی، برخی در حال ترویج خشونت، دروغ پردازی، حمله به اعتقادات، ارزش‌ها و حمله به نهاد خانواده هستند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ذکر آنکه در فضای مجازی علیه ملت ایران جنگ جهانی به راه انداخته‌اند، ادامه داد: ملاحظه کردیم که به هنگام انتشار عکس حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، عکس آن شهید بزرگوار را حذف کردند که این مسئله به آن معنا است که قفل و کلید این فضا به صورت کامل در اختیار بیگانگان قرار دارد.

نبویان در خصوص نقش وزارت امور خارجه در جنگ رسانه‌ای ایجاد شده علیه ملت ایران تصریح کرد: وزارت امور خارجه لازم است تا به لحاظ حقوقی از کشورهایی که بر ضد ملت ایران جنگ رسانه‌ای به راه انداخته‌اند، به خصوص عربستان سعودی شکایت کند.

وی در خصوص اقدامات مجلس در رابطه با کنترل فضای مجازی اظهار کرد: تاکنون مجلس شورای اسلامی نمره قابل قبولی در خصوص صیانت و حفظ حرمت و حقوق ملت ایران در فضای مجازی کسب نکرده است. از رییس مجلس درخواست داریم که خیلی جدی‌تر به مسئله کنترل فضای مجازی ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.