×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسین یکتا: پروژه کشته‌سازی دشمن هم برای نظام تهدید نیست/ باید مطالبات دهه هشتادی‌ها را شنید

به گزارش تهران۲۴ از سنندج، حسین یکتا روایتگر دوران دفاع مقدس ظهر امروز در نشست «جهاد تبیین» ویژه فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی سنندج در مجتمع نور، اظهار کرد: در دوران جنگ اوایل انقلاب، نوجوانان و جوانان ما با قرآن کریم مانوس بودند و اکنون با فعالیت موسسات قرآنی، دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن کریم و حفظ قرآن توسط جوانان و نوجوانان شاهد مانوس شدن بیش از پیش با این کلام الهی هستیم اما دورماندن از واقعیات بیانگر دورماندن از تفسیر، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است.

وی گفت: در دوران طاغوت رحل قرآن منزل به منزل می‌چرخید و هیئات خانگی با قرآن خواندن مانوس می‌شدند، اما امروز وجود موسسات و فعالان قرآنی منجر به ایجاد زمینه‌های تقویت و گسترش این کلام الهی در جامعه است و نگاه توحیدی باید تقویت شود.

روایتگر دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان با ایجاد اغتشاش دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند غافل از اینکه با پروژه کشته‌سازی هم نمی‌توانند نظام را تهدید کنند و علیه نظام کاری از پیش ببرند.

یکتا تصریح کرد: امروز دهه هشتادی‌ها نسلی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) «انقلاب را به اوج خود می‌رسانند» در حالی که همه برنامه‌های این دهه مجازی شده و زیست‌بوم بچه‌ها تغییر کرده است.

وی اذعان کرد: دشمن امروز این نسل را هدف گرفته است و سعی در تغییر افکار و باورهای این نسل دارد بنابراین باید والدین مراقب فرزندان خود باشند.

این راوی دفاع مقدس دهه هشتادی را مطالبه‌گر دانست و گفت: باید مطالبات آنها را گوش داد تا در دام دشمن نیفتند.

یکتا اضافه کرد: نسل امروز نسلی دیدنی است که با قرآن و مسجد باید فتح شوند و باید با زبان هنر با این نسل ارتباط برقرار کرد تا با جذابیت در بیان و کلام و رفتار بتواند الگو‌ بگیرد و با ارزش‌ها مانوس شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: فتنه‌ها یک امتحان الهی هستند و موجب غربالگری می‌شوند که باید از کار غیرخدایی پیاده شویم و فکر کنیم تا حال همه دل‌ها خوب شود.

 بدترین کار در این برهه سکوت و انفعال و کاری نکردن‌ها است

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این جلسه اعلام کرد: در وقایع اخیر چهره مدعیان عیان شد که چه کسانی داعیه‌دار دفاع از زن و مردم کُرد هستند و ایستادن در برابر دشمنان این نظام و مردم تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: بدترین کار در این برهه سکوت و انفعال و کاری نکردن‌ها است بنابراین نیروی متدین، انقلابی و قرآنی در چنین زمانی نباید ساکت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: موضع گرفتن، توجیه و تبیین کردن در این زمان‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه باشد.

رازیانی خطاب به فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی استان گفت: فعالیت، تبیین و تشریح شما با جامعه هدف برای فهم درست ماجرا و ایجاد فضای آرام بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.