×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امپراتوری دروغ| رهبران اغتشاشات را بشناسید/ وقتی فرح دایه مهربان‌تر از مادر می‌شود!+فیلم

به گزارش تهران۲۴، دشمنان مردم ایران به هر بهانه‌ای آتشی به پا می‌کنند تا انتقام ناکامی‌ها و شکست‌های خود را از ملت و پیشرفت کشور بگیرند. خاندان پهلوی هم یکی از همین شکست‌خورده‌هایی است که از سال ۵۷ کینه مردم را به دل می‌کشد و در هر فرصتی با کلید واژه «مردم» تلاش می‌کند ضربه‌ای به ایران وارد کند. 

در اغتشاشات اخیر هم می‌توان خاندان پهلوی را به عنوان یکی از لیدرهای اصلی نام برد. چرا که در پشت پرده، بخشی از این اتفاقات را کلید زدند و مدیریت کردند. تا آنجا که سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با عوامل اغتشاشات می‌گوید:«‌اگر به پشت صحنه پشتیبانی از اراذل و اوباشی که امنیت جامعه و بعضی از حاشیه شهرها را به هم ریختند و برخی از اموال مردم را یا غارت کردند و یا به آتش کشیدند، نگاه کنیم نقش سلطنت‌طلبان و خاندان منحوس پهلوی و منافقان را می‌بینیم که به دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند.»‌

پشت پرده رابطه خاندان پهلوی با لیدرهای اغتشاشات

یکی از لیدرها و سرتیم داخلی سلطنت‌طلبان در اغتشاشات اخیر، در اعترافاتش می‌گوید در سال ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دستور داشته تا با استفاده از آموزش هایی که دیده دست به آشوب بزند و با ترغیب جوانان، ایران را ناامن کند! او می‌گوید:«یک فرد آلمانی و یک خبرنگار آمریکایی آموزش‌های لازم را به ما می‌دادند و می‌خواستند جریانات کوچک را تبدیل به اغتشاشات بزرگ کنیم.‌ به دستور آنها من در خانه چند کوکتل‌مولوتف آمده داشتم تا هر زمان نیاز شد از آن استفاده کنم. در اغتشاشات اخیر نیز رابط‌های‌ ما با سلطنت‌طلبان برای تخریب اموال عمومی به ما آموزش های لازم را می دادند و می‌گفتند که از نیروهای امنیتی فیلم و گزارش بگیرید، حتی به دروغ تا دامنه اغتشاشات بیشتر شود.»‌

شما نمی‌خواهد دایه مهربان‌تر از مادر شوید خانم فرح!

فرح دیبا و رضا ربع پهلوی که خود آتش بیاران این معرکه بودند حالا در صحنه اغتشاشات نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی می‌کنند و به ظاهر دلسوز جوانان و دختران ایران شده‌اند. پس از فوت مهسا امینی فرح دیبا بیانیه را با عنوان«مرگ دلخراش ژینا امینی بدست رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی»‌منتشر کرد که در آن نوشته بود:«‌ بار دیگر فرزندی از ایرانزمین به دست گزمه های حکومتی ضد ایرانی جان خود را از دست داد. من به عنوان یک مادر ایرانی این مصیبت بزرگ و دردناک را به مادر, پدر ژینا و بازماندگان او از صمیم قلب تسلیت می گویم.»‌

 خانم فرح دیبا اینکه شما و خاندان پهلوی در پیروی از اربابان انگلیسی‌ و آمریکایی‌تان یدطولایی دارید و فوت یک دختر را دست‌مایه رسیدن به خواسته هایتان می‌کنید به کنار، اما مادر به اصطلاح دلسوز وطن! انگار کهولت سن موجب فراموشی‌تان شده و یادتان رفته آن همه زن و مرد بیگناهی که با بی‌رحمی به گلوله می‌بستید! آن همه دختران و پسران جوانی را که در خون خودشان غرق می‌کردید! مادر به اصطلاح دلسوز وطن جنایت‌های ساواک را یادتان می‌آید؟! زنانی که در این زندان‌ها به بدترین شکل شکنجه شدن چه! بگذارید من یادتان بیاورم. 

ساواک هم حامی زنان و  آزادی زن بود؟! 

خانم دیبا تعجب می‌کنم از اینکه شما این‌قدر به ظاهر دلسوز، دل‌رحم و مدافع حقوق زنان هستید اما هیچ‌وقت فریادتان برای آن بیش از ۸ هزار زندانی ساواک بلند نشد! برای آن ۵۱۷ زنی که به دست ماموران ساواک به بی‌رحم‌ترین شکل ممکن شکنجه می‌شدند و به شهادت می‌رسیدند. آن وقت که دختران ایران را با شلاق، شوک الکتریکی، ضربات کابل و آویزان کردن شکنجه می‌دادند و ناخن‌ها و دندان‌هایشان را می‌کشیدند چرا حس مادرانه‌تان گل نکرد؟! آن روزها که دختران بی‌گناه زیر شکنجه ماموران آموزش دیده‌تان در اسرائیل به شهادت می‌رسیدند چرا زانوی غم بغل نمی‌گرفتید و به فکر هم وطنان‌تان نبودید! حتما آن موقع در گیر و دار این بودید که پیراهن انگلیسی‌تان را برای مهمانی‌ شبانه‌تان بپوشید یا آن را که از پاریس به یادگار آورده بودید؟! ایران اگر دختری را از دست بدهد خود داغدارش خواهد بود شما نمی‌خواهد دایه مهربان‌تر از مادر شوید!

رضوانه را یادتان می‌آید! 

رضوانه را یادتان می‌آید خانم دیبا همان دخترک ۱۳ ساله‌ای که کوچک‌ترین زندانی ساواک به حساب می‌آید. یادتان می‌آید ماموران وحشی ساواک چه بر سر این دختر ۱۳ ساله آوردند! اصلا این کودک کجا و ساواک کجا؟!  «‌دستم را به زور گرفتند، سوزن‌های بلندی را به زیر ناخن هایم فرو کردند، سپس نوک انگشتانم را که سوزن زیرش بودند، توی دیوار کوبیدند. سوزن‌ها تا انتها در زیر ناخن‌ها نفود کرد. تمام تنم از درد تیر کشید. گاهی با باتوم برقی که شوک الکتریکی ایجاد می‌کند، به اعضای بدنم می‌زدند. گاهی کف پاهایم از شدت ضربات شلاق شدیدا ورم می‌کرد. سریع مامور شکنجه دست و پایم را باز می‌کرد و با شلاق دنبالم می‌افتاد که به دور بالکن دایره مانندی که با نرده آهنی پوشیده شده بود بدوم. گاهی هم پاهایم را به گیره‌هایی که به سقف وصل بود، می‌بستند و تا چند ساعت به حالت آویزان می‌ماند.» خانم دیبا، رضوانه دختر ایران نبود؟! این فقط بخشی از جنایات و شکنجه‌هایی است که در روزهای اسارتش بر او گذشت! شما زنان را چنان شکنجه می‌کردید که مردان هم تحمل آن شکنجه‌ها را نداشتند. خجالت‌آور است با این همه جنایت باز دم از زن،زندگی و آزادی بزنید! 

شکنجه‌گری خاندان پهلوی به روایت خبرنگار آمریکایی! 

خبرنگار آمریکایی روایت می‌کند در ساواک دختری را به جرم داشتن یک کتاب زندانی کردند و برای ماه‌ها از او یک سوال تکراری پرسیده می‌شد«چه کسی این کتاب را به تو داده است؟!»‌ حتی بعد از اینکه نام آن فرد را گفته او را صبح، ظهر و شب شکنجه کردند. شلاق زدند، مجبورش کردند با پاهای زخمی بدود و از سقف آویزانش کردند و به او شوک الکتریکی دادند. وقتی خبرنگار از محمدرضا در رابطه با این شکنجه‌ها می‌پرسد او می‌گوید:« گاهی پلیس عصبانی می‌شود  و کنترلش را از دست می‌دهد  و بر سر بازداشتی صندلی خورد می‌کند یا به او مشت می‌زند. این رفتارها، رفتارهای عادی انسانی است!»‌ در جای دیگر که به محمدرضا می‌گوید ۵۸۱ نفر از کسانی که اعتراض داشتند را اعدام کردید پاسخ می‌دهد :« آنها شایسته اعدام شدن بودند!» خانم فرح دیبا شما و خاندان پهلوی به خوبی «زن، زندگی، آزادی»‌ را در زندان های ساواک تفسیر کردید!

گفتگو خبرنگار آمریکایی با محمدرضا پهلوی 

وقتی محمدرضا پهلوی زنان را تحقیر می‌کند! 

محمدرضا پهلوی در یکی از مصاحبه‌هایش اظهار می‌کند که زنان هوش و توانایی برابری با مردان ندارند و تا به الان نتوانستند یک  دانشمند درجه‌یک تولید کنند و یا حتی یک آشپز فوق‌العاده! وقتی خبرنگار از او درباره فرح می‌پرسد و می‌گوید:« آیا او از حرف‌های محمدرضا مستثنی است؟!» می‌گوید:« ترجیح می‌دهم جواب ندهم!» خانم دیبا خاندان پهلوی و محمدرضا شاه حتی برای شما که نائب‌السلطنه بودید به عنوان یک زن ارزش واقعی‌تان را قائل نبودند چه برسد برای زنان ایرانی! تعریف و ارزش زن در خاندان پهلوی همانی است که خبرنگار به نقل از محمدرضا بیان می‌کند:« زنان در زندگی یک مرد، باید بدانند چطور زیبا، سپاسگزار و زنانه باشند!»‌ خانم دیبا پیشنهاد می‌کنم این‌بار فهرستی از زنان دانشمند، مخترع و قهرمان ایرانی را بر سر مزار همسرتان قرائت کنید تا بداند هوش چه دخترانی را تحقیر کرده است! 

وقتی شعار برابری زنان در پهلوی فقط در شکنجه‌ها صدق کرد!  

یکی ازشکنجه‌گران ساواک در اعترافاتش می‌گوید:«‌در ساواک فکر نمی‌کنم که تفاوتی بین زن و مرد قائل می‌شدند زن‌ها هم مثل مردها شکنجه می‌شدند. بعضی از بازجویان در مواقعی که از دستگاه شوک استفاده می‌کردند سیم‌های آن را به نقاط حساس بدن خانم‌ها وصل می‌کردند!»‌ 

خانم دیبا! شما و خاندان پهلوی به خوبی زن، زندگی، آزادی را برای دختران ایران معنا کردید! شما لطفا دایه مهربان‌تر از مادر نشوید و حرف از آزادی زنان و دختران ایران نزنید! دختران ایران هیچ‌وقت خیانت‌های شما و خاندان پهلوی را فراموش نکردند. خانم پهلوی زن زندگی آزادی زمانی تعبیر شد که انقلاب اسلامی زنان را از نگاه جنسی خاندان پهلوی و همسرتان نجات داد. تاریخ را بیاد بیاورید!

 پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.