×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پوتین: به پیمانکاران دفاعی جدید در روسیه نیاز داریم

به گزارش تهران۲۴، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی حمایت از نیروهای مسلح گفت، رقابت باید بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یابد و تولیدکنندگان جدید باید برای رفع نیازهای ارتش ظهور کنند.

به گزارش خبرگزاری «تاس» «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در این باره اظهار داشت، رقابت باید تشدید شود، تولیدکنندگان جدید کارآمد و نو در حوزه دفاعی باید ظاهر شوند.

پوتین خواستار ارائه محصولات یا کیفیت مناسب شد و از وزارت دارایی روسیه خواست تا حمایت‌های لازم را از تولید کنندگان حوزه دفاعی و سایر حوزه‌ها  به عمل آورد.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه  نیز روز دوشنبه گفت که  روسیه در حال افزایش تولید انواع سلاح‌‌ها از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌ها و پهپادهای بادقت بالاست.

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه گفت تولید سلاح‌ها و تجهیزات ویژه از هر نوع چندین برابر افزایش می یابد.وی گفت: «از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌ها و پهپادهای با دقت بالا خود را آماده می‌کنیم.»

این مقام ارشد روسیه خطاب  به دشمنان روسیه اظهار داشت که امیدوار نباشند کشور با کمبود تسلیحات روبه‌رو شود.

مدودوف گفت: «هنگام خواندن تحلیل‌های دشمن، بارها با این ادعا مواجه شدم که به زودی تجهیزات نظامی و تسلیحات پرمصرف روسیه تمام خواهد شد.»

 وی گفت: «هدف اجرای دقیق قراردادهای دفاعی دولت در تمامی موارد مهم و جلوگیری از اختلال در تامین تجهیزات است.»

با ادامه نبرد بین روسیه و اوکراین و حملات موفق روسیه به زیر ساخت‌های نظامی و انرژی این کشور، موضوع کمک‌رسانی تسلیحاتی به اوکراین مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفته است.

به گزارش منابع خبری، فقدان تسلیحات در اروپا می‌تواند متحدان اوکراین را با تصمیم دشواری در مورد ادامه حمایت از کی‌یف مواجه کند. این کشورها همچنین خطر حمله روسیه به خود را در صورت کم شدن ذخایر سلاح در نظر می‌گیرند. در نتیجه، برخی از کشورهای اروپایی با این مشکل مواجه هستند که آیا به ارسال تسلیحات خود به اوکراین ادامه دهند یا خیر.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس»  نوشت که تهاجم روسیه به اوکراین، ذخایر تسلیحاتی را در چند کشور کاهش داده است. ایالات متحده و سایر اعضای ناتو میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات به اوکراین ارسال کرده‌اند. برخی از متحدان ناتو نیز تمام تسلیحات دوران شوروی خود را به اوکراین فرستاده و اینک منتظر جایگزین های آمریکایی هستند.

این منبع خبری نوشت، کشورهای حامی اوکراین با یک دوراهی روبرو هستند. آیا باید به ارسال انبارهای تسلیحات خود به اوکراین ادامه دهند و به طور بالقوه آسیب پذیری خود را در برابر حمله احتمالی روسیه افزایش دهند؟ یا باید آنچه را که باقی مانده برای محافظت از خود نگه دارند، که ممکن است احتمال پیروزی روسیه در اوکراین را افزایش دهد (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.