×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نائب رئیس مجلس: پیاده کردن سناریوی سوریه در ایران امکان‌پذیر نیست/ نظام در اوج اقتدار قرار دارد

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار شهدای اقدام تروریستی و مردم شریف ایران اسلامی، این حمله وحشیانه را محکوم کرده و از دستگاه های قضایی و امنیتی کشور خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این جنایت بزرگ می‌باشند.

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت شهادت جمعی از زائران شاهچراغ و همچنین مدافعان امنیت کشور در این رابطه، اظهار کرد: در طول تاریخ کشور هیچ ایرانی از شیعه، سنی، اهل حق، مسیحی، زرتشتی، کلیمی و از هرگویشی ترک، کرد، لک، فارس، عرب، بلوچ، مازنی و… گرفته، هیچ‌وقت برادرکشی نداشتیم و هر وقت هم بلایی سر کشور آمده از خارج از کشور بوده و عده‌ای از مزدوران بیگانه همیشه عوامل آن بوده‌اند.

وی ادامه داد: کشور ایران امروز هم از همان سناریویی که غرب برای سوریه انجام داد، متأثر شده البته با اقتدار جمهوری اسلامی ایران نتوانست در سوریه سناریویی که در لیبی و دیگر کشورها انجام داده بودند، پیاده کنند.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جرقه‌های که در روز اول در سوریه خورد و این کشور را ویران کرد، دقیقا مشابه این جرقه‌های است که امروز در ایران به بهانه‌های مختلف زده می‌شود؛ دشمن می‌خواهد در کشور اغتشاش ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دشمن سناریو سوریه را با بهره‌گیری از همه ابزار و امکانات می‌خواهد در ایران پیاده کنند؛ دشمن بداند این سناریوها برای ایران و ایرانی کارساز نیست شاید در مقطعی با تجمعاتی دلشاد شوید ولی مثل همیشه شکست خورده‌اید. اگر در سوریه هم نتوانستید کاری انجام دهید به واسطه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در اوج است، بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.