×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار نقدی: ایستادگی در برابر فتنه‌ها،موفقیت‌های بزرگی نصیب ملت کرد/ بانوان ما امروز در قله‌های علمی جهان نقش‌آفرین هستند

به گزارش تهران۲۴ از کرمان ،سردار محمدرضا نقدی بهد از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ دانش آموزان دختر شهر کرمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها  از دختران و مادران ایرانی سیلی خورده و از ایستادگی، صبر، علم ، جهاد علمی و تحقیق آنها ضربه و شکست خوردند و نمی‌توانند بر ما غلبه کنند لذا با فتنه و دسیسه می‌خواهند انتقام بگیرند.

وی تاکید کرد: باید حواس‌مان را جمع کنیم و با بصیرت پیش برویم، همانطور که زنجیره دختران فداکار این ملت با قهرمانی‌ها و رشادت‌هایشان ما را به قله‌های پیروزی نزدیک کردند، باید این راه ادامه یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان ما در صحنه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند و در قله‌های علم و پژوهش می‌ایستند.

وی افزود: انشاءالله شما هم این مسیر را ادامه بدهید. پیروزی‌های بزرگ در راه است، آینده بسیار روشن است و باید به ملت ایران آفرین گفت.

‌وی با اشاره به اینکه ۳۶ کشور قرارگاه مشترک برای براندازی جمهوری اسلامی راه‌اندازی کردند، عنوان داشت: هر کدام از این کشورها پول‌های زیاد هزینه و شبکه‌های جاسوسی راه‌اندازی کرده‌اند و ۳۰۰ شبکه رادیو تلویزیونی علیه مردم ایران به زبان فارسی و گویش‌های ایرانی دروغ‌پراکنی کردند که شاید بتوانند این ملت را مقابل انقلاب خود قرار بدهند اما شکست خوردند و ملت بصیر، آگاه و هوشیار ما همراهی نکرد و جلوی دشمن ایستاد و آن‌ها را ناکام گذاشت.

معاون سپاه پاسداران گفت: در ماه‌ها و روزهای آینده می‌بینید، این ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل این هجمه بزرگ روانی و توطئه امنیتی علیه ملت ما  چه آثار ارزشمند داشته و موفقیت‌های بزرگی نصیب ملت می‌کند.

سردار نقدی ادامه داد: ملت مقاوم ما ۴۳ سال تحریم است و ۱۲ سال از آن تحریم‌ها به شدت افزایش یافته و ریز به ریز قرادادهای ما با دنیا زیر ذره‌بین آنها است،مانع می‌شوند و کارشکنی می‌کنند تا ما پیشرفت نکنیم و ما در  این ۱۲ سال که تحریم شدیدتر شده، در همه ابعاد پیشرفت کرده‌ایم و دستاوردهای بزرگی داشتیم، این در حالی است که انگلستان، فرانسه و آلمان ۶ ماه است که تنها از سوی یک کشور در حوزه انرژی تحریم شدند و طاقت ندارند، هر روز خیابان‌هایشان صحنه حوادث دردناک و رفتارهای خشن است.

وی با تاکید بر اینکه ده‌ها کشور مصمم هستند ایران اسلامی و ملت مقاوم آن را زمین بزنند اما نمی‌توانند، ابراز داشت: خدا با شماست، اگر می‌خواهیم عزت و عظمت شهید ناهید فاتحی، نسیم افضل، محبوبه دانش و دیگر شهداء را امروز تکرار کنیم،باید خود را در خط دین و احکام دین نگه داریم.

سردار نقدی ابراز داشت: ما افتخار داریم که  تنها کشوری هستیم که شرط رهبری آن دانشمندی، زهد، تقوا، ساده‌زیستی، شجاعت و قدرت و استقامت در مقابل زورگوها است، در هیچ جای دنیا چنین شرطی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مقاومت پشت دیوارهای فلسطین هستند و منطقه را از دست آمریکائی‌ها درآورده است، گفت: یمن، سوریه، افغانستان، عراق و ایران از زیر چکمه آمریکا بیرون آمده و حالا ملت های آزادیخواه پشت دیوارهای فلسطین رسیدند.

سردار نقدی تاکید کرد: قهرمانی نسل‌های گذشته شما این عظمت‌ها را آفرید و ۲۰۰ کیلومتر دیگر باقی است و این همت شما نوجوانان را می‌خواهد، انشاءالله به زودی با همت دختران و پسران جوان ما و رزمندگان منطقه مقاومت این مرزها هم شکسته می‌شود و شما می‌بینید منطقه‌ای که پر از آشوب و مشکلات و ناامنی است با محو رژیم صهیونیستی چقدر آباد و امن می‌شود و رفاه و معیشت خوب نصیب مردم منطقه می‌شود که انشاءالله خود را از بندهای این غده سرطانی برهانند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.