×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چرا رهبر انقلاب آماج خصومت‌ها و حملات شیاطین جهانی و منقطه‌ای است؟

تهران۲۴ – عابدین مومنی: چندی است کشورمان شاهد رویدادهایی بسیار تلخ و غمبار است. دشمنان ملت ایران از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تا انگلیس خبیث و رژیم مرتجع سعودی با تمام عِده و عُده وارد جنگ هیبریدی با جمهوری اسلامی شده‌اند و جبهه بزرگی از عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای تا فعالیت‌های ضد امنیتی و پشتیبانی و تقویت تروریست‌های گوناگون از کومله و مزاران تا جندالشیطان و منافقین و داعش را علیه ایران اسلامی گشوده‌اند تا با ایجاد اغتشاش و نابسامانی در کشور، انتقام تمامی ناکامی‌ها و شکست‌های خفت بارشان از ملت ایران در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) را بگیرند.

البته که گذشت زمان و هوشیاری قاطبه ملت فهیم و انقلابی ایران نشان داده که سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران بر خلاف ادعای برخی واگویه‌کنندگان اراجیف غربی‌ها چون همیشه در سطح بالایی قرار دارد و به‌رغم مشکلات ریز و درشت در داخل کشور به ویژه تنگناهای اقتصادی که رفع آنها مورد تأکید مؤکد رهبر معظم انقلاب قرار دارد، ملت ایران چون همیشه در بزنگاه‌های مهم کنار نظام خویش ایستاده و پای کار آمده‌اند و آنها که در پی اغتشاش و ایجاد ناامنی هستند یک اقلیت بی‌اخلاق و پرسروصدا هستند که به پشتوانه تنفس مصنوعی که از رسانه‌های معاند دریافت می‌دارند تحرکات مخربشان را تاکنون ادامه داده‌اند.

در این بین شکی وجود ندارد که ائتلافی از نیروهای شرور خارجی نقش اصلی را در پدید آمدن و تداوم این اغتشاشات داشته و دارند. دقایقی نگریستن به رسانه‌های رسمی و غیررسمی آنها گویای همه چیز است و البته با گذشت زمان مشخص شده که که نوک پیکان تمامی این هجمه ها و حملات متوجه ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله‌تعالی) است که دشمنان انقلاب اسلامی آشکارتر و بی‌پرواتر از همیشه ایشان را آماج حملات بی‌شرمانه و ناجوانمردانه خویش قرار داده‌اند. ائتلاف رنگارنگی از سران ظلمت و دروغ و تباهی در سطح جهانی، در برابر رهبر عزیز و فرزانه‌مان صف بسته‌اند و همچون جنگ احزاب تمامی اشرار در برابر روشنایی و معنویت و نور الهی جبهه گرفته‌اند. شاید برای برخی این پرسش پدید آید که چرا شیاطین جهانی و منطقه‌ای این اندازه دشمنی و عداوت و کینه نسبت به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) دارند.

در پاسخ باید گفت که گناه بزرگ خامنه‌ای عزیزتر از جان از دید آن شیاطین این است که گفت «اللّه» رَبّ ما است و بر این سخن مُحکَم و استوار ایستاده است و همانگونه که فرمان خداوند متعال است بر این مهم پایداری و مقاومت می‌کند. نباید از خاطر ببریم که کانون‌های غربی‌ قدرت، خداستیزند و نظام‌های حکومتی مبتنی بر دشمنی خداوند متعال پدید آورده‌اند و سال‌هاست که علیه خداخواهان خداپرست قَدّاره بسته‌اند. آنها خامنه‌ای که رهبری خداپرستان را پذیرفته گناهکار می‌دانند. او خار چشم آنها است چرا که مظهر عزت و قدرت خداپرستان است. خامنه‌ای را آماج جنگ رسانه‌ای خویش قرار می‌دهند و انواع اهانت‌ها و تهمت‌ها را به ساحت منزه او روا می‌دارند، دستاوردهای بزرگ او را مکتوم نگاه می‌دارند و موفقیت‌های او را وارونه می‌نمایانند و به بدنام ساختن او می‌کوشند چرا که اگر خامنه‌ای چنان که هست برای عموم مردم معرفی و شناسانده شود خداخواهی گسترش می‌یابد و خداخواهان قدرت می‌یابند و این تعبیر بزرگترین کابوس‌های حق‌ستیزان و دشمنان خدا است؛ از این‌رو باید علیه او شورید و دنیا را علیه او شوراند، چون او باشد دشمنان خداوند متعال ناتوانند و به مطامع شیطانی خودشان نمی‌رسند و آشیانه شیاطین غربی بی رونق خواهد شد. آنها در پی تلقین این کذب بزرگند که اللّه‌خواهی و ایدئولوژیکی عمل کردن آزادی را سلب و زندگی را تلخ می‌کند.

هگل از مرگ خدا گفت، بعد از او نیچه گفت خدا مُرد، فوئرباخ خدا را بیگانگی انسان با خودش دانست، مارکس دین را تریاک مردم خواند، راسل و دیگران خداوند متعال را انکار کردند، راسل کتاب نوشت در باب زناشوئی و اخلاق و در آن کتاب گفت دنیا عیاشخانه است و عیاشی باید آزاد باشد. شهید مطهری کتاب اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب را در پاسخ کتاب راسل نوشتند. فروید ریشه همه مشکلات را ناکامی جنسی دانست و بخش مهمی از فرهنگ و حیات اجتماعی کنونی غرب مبتنی بر پذیرش و کاربست همین نظریه است و آثار و پیامدهای اجرای این تجویز هم در جوامع کنونی غرب بر همگان آشکار است.

بی‌گمان غرب علیه خداوند متعال است و نباید فریب غرب‌پرستان را خورد. حسن نزیه در دولت موقت گفته بود اولاً اسلام در زمان حاضر اجراشدنی نیست، اگر هم اجرا شود مفید نخواهد بود که شهید بهشتی علیه مشارالیه سخنرانی کرده و پاسخ دادند؛ بازرگان گفت دین به دنیا کار ندارد به درد آخرت می‌خورد، هر کسی که خواست آخرتش آباد شود به دین خواهد پرداخت، اگر نخواهد آزاد است؛ حسن روحانی گفت بهشت اجباری نداریم؛ سروش گفته است دنیا با علم ساخته می‌شود نه با دین، پس به جای ولایت فقیه، ولایت علم باید گذاشته شود. اما کارنامه جمهوری اسلامی ایران و زعامت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله تعالی) خط بطلان بر دیدگاه‌های نزیه، بازرگان، روحانی، سروش و امثالهم کشید.

دشمنان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اکنون که دیده‌اند ایران با دین قدرت یافته و در برابر غرب و آمریکا با صلابت و موفقیت ایستاده و در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری پیشرفت روزافزون را تجربه می‌کند مُدّعی محدود بودن زنان در ایران شده‌اند و حجاب را محدودیت تفسیر کرده و با تفسیر به محدودیت علیه اسلام برخاسته‌اند.

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت پنج و ۴۵ دقیقه رسانه آمریکایی با تعدادی صهیونیست مصاحبه داشت که همه آنها می‌گفتند باید جلوی پیشرفت ایران را گرفت. آنها به صراحت از مخالفتشان با برجام پشیمان بودند و موافقتشان با خروج ترامپ از برجام را اشتباهی بزرگ می‌خواندند و می‌گفتند دو موضع‌گیری فوق‌الذکر اسرائیل در برجام اشتباه بود چون موجودی اورانیوم ایران به ۳۰۰ کیلوگرم محدود شده بود.

همزمان شبکه خبر هم دستاوردهای نظامی ایران را معرفی می‌کرد. این تقارن بسیار جالب توجه بود. تحیّر دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در صنایع نظامی به ویژه حوزه راهبردی پهپادی نیز مدتهاست که در رأس اخبار است. فراموش نمیکنیم که سه سال پیش برایان هوک، برایان هوک مسئول وقت گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران را فتوشاپ خوانده بود، اما هم اکنون امریکایی‌ها در تقلا برای ممانعت از فروش پهپادهای موازنه نظامی برهم‌زن جمهوری اسلامی ایران به یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان هستند.

بی‌شک دشمنی آنها با مقام معظم رهبری (حفظه‌اللّه تعالی) از جهت آن نیست که به ادعای دروغ خودشان، معظم له آزادی را از زنان گرفته است، بلکه دشمنی آنها با زعامت رهبر انقلاب از آنروست که تئوری بنیادین غربی‌ها را باطل کرده‌اند. آنها گفتند با دین، دنیا آباد نمی‌شود، اما دیدند با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری (حفظه‌اللّه تعالی) ایران مقتدر در حال تجربه کردن پیشرفت‌های فراتر از طراز منطقه‌ای و البته در طراز بین‌المللی است و با تمام تحریم‌های ظالمانه و غیر منصفانه، نه تنها ایران ماند، بلکه پیشرفت کرد و به دژی استوار در مقابل ناتو تبدیل شد.

جبهه اقتصادی مقابل غربی‌ها هم با مشارکت مؤثر کشورهای مهمی چون جمهوری اسلامی ایران در حال اقتدار یافتن است. آنها نتوانستند این تحولات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را تحمل کنند و به حربه پدید آوردن آشوب و اغتشاش روی آوردند. همه حرف‌های آنها راجع‌به آزادی که مرتبط به زندگی کرده‌اند، جز دور کردن جوانان ایران اسلامی از علم و دانش هدف و حاصل دیگری ندارد. جوانان عزیز ایران اسلامی بدانند آن کسی که برای آنان دل می‌سوزاند، و خیر و سعادت آنان را می‌خواهد رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای است نه آمریکا و بایدن و کنگره آمریکا و ایادی حقیر اروپایی آنان و دست‌نشاندگان مفلوک بی‌نوای آنان. بیایید همه با هم تحت زعامت ولی فقیه به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنیم که انَّ معی ربّی.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.