×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط ویژه| اصلاح‌طلبان «آرمان علی‌وردی» را دوباره شهید کردند/ توهین به زنان ایرانی با شعار «زن، زندگی، آزادی»

به گزارش تهران۲۴، خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

اصلاح‌طلبان «آرمان علی وردی» را دوباره شهید کردند

روزنامه هم‌میهن در مطلبی با عنوان «اکباتان خط می‌خورد؟» نوشت: «گفته بودند بعد از جان باختن “آرمان علی‌وردی” در حوادث اخیر، نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند. اولین‌بار این خبر را علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای ششم شهر تهران به خبرنگاران داد و تعدادی از ساکنان اکباتان و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن را واکنشی در برابر اعتراضات اخیر در این شهرک دانستند.»

این روزنامه به ظاهر اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «سایت‌های خبری نوشته‌اند، آرمان علی‌وردی چهارم آبان‌ماه در حوادث اخیر مجروح، سپس به بیمارستان منتقل شده و جان خود را از دست داده است.»

روایت مغرضانه این روزنامه اصلاح‌طلب در حالی است که شهید آرمان علی وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود که چهارشنبه ۴ آبان ماه در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اوباش داعشی در اکباتان به شهادت رسید.

این طلبه بسیجی توسط این اوباش شکنجه شده و سپس به شهادت رسیده بود. عوامل اصلی این جنایت هولناک ۱۵ نفر بودند که تاکنون ۹ نفر از آنان دستگیر شده‌اند.

اوباش داعشی به شکنجه جسمی این طلبه بسیجی بسنده نکردند و از او خواستند به مقدسات و نظام و رهبری ناسزا بگوید تا رهایش کنند. آرمان اما لب باز نکرد و همین مقاومتش بر سر عقاید، اغتشاشگران بی‌رحم را عصبانی‌تر کرد؛‌ آنقدر که تا توانستند او را با سنگ و چوب زدند. در نهایت ضربه سختی که به سر آرمان وارد شده بود، او را به آرزوی همیشگی‌اش رساند و شهادت غریبانه‌اش سندی شد بر مظلومیت مدافعان امنیت در مقابل اغتشاشگرانی که هرچه می‌گذرد، بیشتر ماهیت غیرانسانی‌شان برملا می‌شود.

اما با اینحال این شهادت مظلومانه و این وحشی گری اوباش داعشی در رسانه‌های به ظاهر اصلاح‌طلب سانسور شد. روزنامه هم‌میهن در شماره امروز هم دقیقاً همین خط رسانه‌ای را دنبال کرده است.

لازم به ذکر است که «غلامحسین کرباسچی» مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان،   ۹ اردیبهشت ۹۶ سخنرانی علیه مدافعان حرم کرد که به شرح زیر است:‌«نزنید این حرف‌ها را؛ غیرت دینی آیا این است که به اسم حالا دفاع از حرم و این‌ها. آقا جان ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه این‌جا صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. شیعیان آن‌جا تقویت بشوند. ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن این‌ها حاصل می‌شود. این دولت با غیرت دینی می‌گوید که بذارید ما از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی بزرگان دیپلماسی که شش تا ابرقدرت را جلوی خودش بنشاند و بزرگ‌ترین مسئله تحریم که شورای امنیت بوده را حل بکنه می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید این مسائل را حل کند. مگر ما این جوان‌های عزیز را از سر راه آوردیم همینطوری بفرستیم تا شهید شوند. ما دلمان می‌سوزه که جوان‌هایمان چرا باید شهید بشوند. چرا مردم باید کشته بشوند.»

توهین به زنان ایرانی با شعار «زن، زندگی، آزادی»

«آذر منصوری» دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت و از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «تاریخ انکار زنان ایران به پایان رسیده است» نوشت: «با اینکه هفته‌ها از خبر مرگ مهسا امینی می‌گذرد، اما شعار زن، زندگی و آزادی همچنان شنیده می‌شود و کسی از خود سؤال نمی‌کند، با اینکه تاکنون طیف وسیعی از شعارها در این اعتراضات شنیده شده، چرا این شعار به کلید واژه و محوری‌ترین شعار معترضان تبدیل شده است؟».

این فعال سیاسی به ظاهر اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «اگر مرگ ژینا مانند جرقه‌ای در برانگیزانندگی این جنبش ایفای نقش کرد، این اعتراض در ابتدا به گشت‌های ارشاد و حجاب اجباری بود و بعد از آن نیز با شعار زن، زندگی و آزادی معنا و مفهومی گسترده‌تر پیدا کرد. این عاملیت مهم است، چراکه می‌تواند نقطه عزیمت حاکمیت برای شنیدن صدای اعتراضات اخیر باشد.»

برخی فعالین و رسانه‌های منتسب به جریان به ظاهر اصلاح‌طلب همچنان از آشوب‌های اخیر با عنوان «جنبش» و «اعتراض» نام می‌برند. کجای دنیا شکنجه یک جوان و کوبیدن سنگ به سر او، اعتراض مدنی است؟ در کجای دنیا آتش زدن مأمور پلیس و بریدن گلوی او و حمله وحشیانه به خودروی پلیس و سنگ باران مأموران در داخل خودرو، جنبش و اعتراض مدنی است؟!

در هفته‌های اخیر اوباش چادر از سر زن محجبه کشیدند؛ آیا این مصداق شعار زن، زندگی آزادی است؟! آیا رفتار مبتذل تحت عنوان «آغوش رایگان» در جهت حفظ کرامت زنان کشورمان است؟!

متاسفانه فعالین به ظاهر اصلاح‌طلب با سانسور واقعیت و بستن چشمان خود بر حقیقت، شعار فریبکارانه و ضد زن تحت عنوان «زن، زندگی، آزادی» را بزک کرده و آن را در جهت حفظ کرامت زنان جا می‌زنند.

این طیف همان جماعتی هستند که پیش از این از سند تأسف بار ۲۰۳۰ دفاع کرده و آن را مترقی می‌نامیدند. غرب سالهاست که ذیل شعارهای فریبنده و دروغی همچون زن، زندگی، آزادی، ظلم‌های فراوانی به زنان رواداشته و آنان را در حد یک کالای زینتی تحقیر کرده و مورد توهین قرار داده است. با اینحال جریان غربگرا در داخل اصرار دارد که مسیر پرخسارت و تأسف برانگیز کشورهای غربی ذیل شعارهای دروغینی همچون «زن، زندگی، آزادی» را طی کرده و آن را تجربه کند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.