×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف: گردانندگان اصلی اغتشاشات، داعش‌سازی نوینی را در دستور کار خود قرار داده‌اند

به گزارش تهران۲۴، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی امروز -یکشنبه ۱۵ آبان- مجلس، در نطق پیش از دستور، با بیان اینکه حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن به‌همراه داشت، گفت: این حوادث، بار دیگر نشان داد که گردانندگان اصلی اغتشاشات یعنی سیا و موساد و گروهک های پیرو آن‌ها، به‌دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند. بلکه آن‌ها با تبدیل اعتراض به اغتشاش و تبدیل اغتشاش به جنایت، داعش سازی نوینی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: دشمنان ایران با مرزبانی مدافعان حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، نتوانستند از طریق مرزها به کشورمان نفوذ کنند. اما آن‌ها امروز از داخل، داعش را بازتولید کردند و تأسف اصلی آن‌جاست که عده‌ای از چهره‌های فرهنگی هنری ورزشی و یا سیاسی از این داعش نوین حمایت می‌کنند و امکان حیات آن را مهیا می‌کنند.

وی افزود:به این افراد توصیه می‌کنم به‌جای این‌که گوش خود را فقط به رسانه های لندن‌نشین بدهند، کمی هم اخبار این جنایت‌ها را بشنوند تا واقعیت‌ها را ببینند که این داعش های نوین، مانند داعش‌‌های سوریه و عراق، بدون هیچ دلیلی مردم بی‌گناه را شکنجه می‌کنند و به قتل می‌رسانند و مثل آن‌ها با افتخار فیلم جنایتشان را منتشر و روی آن تبلیغات می‌کنند. این‌ها اگر بتوانند به هیچ‌کسی رحم نمی‌کنند همان‌طور که در فضای مجازی چنان خفقانی ایجاد کرده‌اند که هر کس غیر خواسته آن‌ها عمل می‌کرد، با بدترین اهانت‌ها مواجه می‌شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: آن‌ها با این بهانه که نیروهای امنیتی معترضین را می‌کشند سعی در توجیه جنایت خود دارند این در حالی است که سربازان حافظ امنیت، فقط مجهز به سلاح‌های مقابله با اغتشاش هستند. شهادت تعدادی از نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی در این مدت نیز گواه این ادعاست. این نیروها جان خود را در مقابل جنایتکاران سپر می‌کنند، اما از سلاح گرم استفاده نمی‌کنند تا مردم دراین‌میان آسیب نبینند.

قالیباف در ادامه خطاب به مسئولین امنیتی و رسانه ای گفت: مردم امروز از مسئولان امنیت می‌خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت در افکار عمومی هستیم تا هم واقعیت تا هم بهانه‌ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرأت رفتار داعش نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه‌های داعش ساز آزاد شوند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و دفاع در جنگ ترکیبی پاسخی از جنس خودش را می‌طلبد.⁦⁦⁦«
وی افزود: تجربه‌های گذشته به اندازه‌ی کافی بوده‌است تا هر چه زودتر دستگاه‌های مسئول خود را برای یک دفاع ترکیبی در یک جنگ ترکیبی آماده کنند. یکی از اهداف این جنگ ترکیبی غافلگیر کردن مسئولین اقتصادی از وظایف اصلی خودشان است.  مجلس آماده است دراین‌راستا بیش‌از پیش هرگونه کمکی را به دولت نماید و انتظار داریم مسئولین اقتصادی بیش‌از پیش نظارت لازم بر قیمت‌ها داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در پایان ابراز امیدواری می‌کنم که هرچه زودتر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.