×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نبویان: آزادی از منظر آمریکایی‌ها جز کشتار، تحریم و فشار بر کشورها معنایی ندارد

به گزارش تهران۲۴،سید محمود نبویان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، در خصوص اظهارات بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تلاش این کشور برای آزادی ایران در جریان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: معنای آزادی از نظر رییس جمهور آمریکا همان تخریب، کشتار، آشوب و فحاشی توسط عده‌ای از دوستان و هم‌عهدان آمریکا است.

وی با خطاب قرار دادن رییس جمهور امریکا بیان کرد: آقای بایدن، احتمالا شما قبل از انقلاب اسلامی ایران نیز با انجام کودتای ۲۸ مرداد و از بین بردن حکومت مصدق و بعد از انقلاب اسلامی نیز با طراحی و سازماندهی کودتاهای مختلف از جمله کودتای نوژه همدان به فکر آزادی ایران بودید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنایات استکبار در اذهان مردم ماندگار است، ادامه داد: شما با راه انداختن و تحریک دو حزب کومله و دموکرات، ایجاد کشت وکشتار در کردستان ایران و حمایت از گروهک‌های تجزیه‌طلب، با تحریک و پشتیبانی از صدام و ایجاد جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ملت ایران، حمله به سکوهای نفتی و حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال ۱۳۶۷ و کشتن ۳۰۰ نفر از بی‌گناهان این حادثه نیز آیا قصد آزادی ایران را داشتید.

نبویان در رابطه با دیگر تلاش‌های آمریکا برای ایجاد فشار و مقابله با ایران گفت: شما آمریکایی‌ها با طراحی و عملیاتی‌کردن فتنه‌های گوناگون علیه ایران مانند فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸، با خارج کردن نام سازمان منافقین از لیست سیاه تروریست‌ها و حمایت از آنان، کسانی که ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز ایران را شهید کردند، به دنبال چه بودید، آیا آنجا هم در تلاش برای آزادی ایران بودید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما آمریکایی‌ها با تحریم‌های بسیار گسترده در حوزه نفتی، بانکی، پتروشیمی، خودروسازی و حتی حوزه دارویی که باعث فوت صدها بیمار ایرانی شد، انتظار دارید که این شعارهای دروغین شما را دنیا قبول کند، و آیا با این جنایات به فکر آزادی ایران بودید.

وی در خصوص ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا بیان داشت: ترور حاج قاسم سلیمانی که محبوب تمام مردم ایران بود و در تشییع پیکر آن شهید بزرگوار دیدید چگونه مردم حضور داشتند را هم آیا به آزادی مردم ایران نسبت می دهید؟

نبویان در خصوص تلاش‌های مخرب امریکا در منطقه غرب‌آسیا نیز بیان کرد: از ایران که بگذریم، شما با پدیدآوردن گروه تروریستی داعش و کشته شدن نزدیک به ۱ و نیم میلیون انسان بی‌گناه سوری و عراقی، با حمایت و پشتیبانی از عربستان سعودی در جنگ یمن و کشته شدن ۱ میلیون انسان بی‌گناه یمنی، با حمله به کشور عراق و افغانستان و کشته شدن هزاران انسان بی‌گناه، به دنبال چه بودید؟

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن هزاران انسان در منطقه هیروشیما و ناکازاکی توسط بمب هسته ای آمریکا و حمایت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: واژه آزادی از منظر آمریکایی‌ها جز قتل و کشتار، تخریب، ویرانی، تحریم و فشار بر کشورها معنای دیگری ندارد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.