×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چه زمانی گشت ارشاد مدیران راه اندازی می‌شود؟

به گزارش تهران۲۴، در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود که سید ابراهیم رئیسی سخن از لزوم تاسیس گشت ارشاد مدیران را در مناظره های ریاست جمهوری به میان آورد. این سخن با اقبال عمومی جامعه مواجه شد.

در همین راستا اقداماتی هم صورت گرفت و در وزارت خانه‌های مختلف و نهادهای دولتی با روی کار آمدن دولت انقلابی خیلی از مدیران ناکارآمد و نالایق تغییر کرده و جلوی بعضی گلوگاه‌های فساد گرفته شد.

با این وجود مردم همچنان خط مطالبه‌گری را نسبت به لزوم وجود گشت ارشاد مدیران ادامه داده و طی مدت اخیر پویش‌های مختلفی را با همین موضوع و با عناوینی چون؛ « گشت ارشاد مدیران را شروع کنید، طرح گشت ارشاد مسئولین به کجا رسید، برخورد با مدیرانی که پاسخگوی مردم نیستند و چندین پویش دیگر» به ثبت رسانده و امضا کردند.

در بخشی از بیانیه یکی از این پویش‌ها آمده است: «ریشه بسیاری از مشکلاتی که به شکل هیجانات سخت و بروز عصبانیت در جامعه ختم می‌شود و سرمنشأ سوءاستفاده دشمنان ایران است ناتوانی پاسخگو بودن منطقی توسط مدیران ارشد می‌باشد. و باید با اینگونه مدیران برخورد شود و در گزینش آن ها بازنگری صورت گیرد.»

سردبیر یکی از این پویش‌ها در گفت و گو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور برای پیشرفت و رشد راه انداختن پویش گشت ارشاد است، و اگر این اتفاق صورت بگیرد بعضی افرادی که از پست‌ها و مناصب خود سو استفاده کرده و فسادی انجام می‌دهند احساس خطر کرده و طبیعتا خیلی از فسادها کمتر می‌شود.

تا به امروز بیش از ۵هزار امضا با موضوع گشت ارشاد مدیران در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس به امضای مردم رسیده و منتظر اقدام جدی تر دولت و مجلس شورای اسلامی در این باره هستند.

شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا امضای خود را در این موضوع به ثبت برسانید.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.