×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله نوری همدانی: نباید هیچ حجابی بین کارگزاران و مردم باشد/ مردم دولت را در اداره امور کمک خواهند کرد

به گزارش تهران۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان به قم سفر کرده و در دیدار با آیت‌الله‌‌ حسین نوری همدانی گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه کرده است.

آیت‌الله‌‌ نوری همدانی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت در توجه به‌ رفع مشکلات کشور و مردم اظهار داشت: همه انسان‌ها دارای مسئولیت اجتماعی‌ هستند و مسئولیت دولت در این زمینه مضاعف است.

این مرجع‌ تقلید با اشاره به منشور حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر، افزود: هیچ حجابی نباید بین کارگزاران و مردم باشد و مسئولان باید حرف‌ها‌ و درددل‌های مردم را بشنوند و همه تلاش خود را برای حل مشکلاتشان‌ به کار گیرند.

آیت‌الله‌ نوری همدانی توجه به عدالت را از مهم ترین وظایف حکومت و دولت دانست و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به رفع فقر داشته باشد تا کسی نیازمند نباشد.

این مرجع عالیقدر، مردم را سرمایه اصلی جامعه معرفی کرد‌ و افزود: مردم همواره پشتیبان اسلام و انقلاب و نظام بوده‌اند و امروز هم دولت را در اداره امور کمک خواهند کرد.

آیت‌الله‌ نوری همدانی با اشاره به نقش مهم وحدت‌ و برادری در پیشبرد امور، تاکید کرد مردم باید از مسئولان حقیقت عدالت را ببینند.

وی تأکید کرد: ما مشکلات دولت را مشکلات خود می‌دانیم و برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم و برای کمک به دولت از آنچه در توان داریم دریغ نمی‌کنیم.

آیت‌الله‌ نوری همدانی در این دیدار، اصلاح نظام بانکی را مورد تأکید قرار داد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.