×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط ویژه| تشویق تروریست‌ها به آدمکشی توسط اصلاح طلبان تندرو/ چه کسانی از تهران به پروژه «تجزیه طلبی» ضریب می دهند؟

به گزارش تهران۲۴، خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

 *******

چه کسانی از تهران به پروژه «تجزیه طلبی» ضریب می‌دهند؟ 

در ماه‌های اخیر، فاز جدیدی از جنگ ترکیبی علیه مردم ایران توسط دشمن انجام شد. یکی از بخش‌های این جنگ ترکیبی، تمرکز بر گسل های قومیتی با هدف تجزیه طلبی است.

بر همین اساس، سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب در ماه‌های اخیر به دفعات با رسانه‌های معاند از جمله اینترنشنال سعودی و بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه کرده و پرچم‌های گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب به دفعات در تجمعات جریان برانداز و ضدانقلاب در خارج از کشور به اهتزاز درآمده است.

متاسفانه در این میان برخی رسانه‌ها در داخل در این جنگ ترکیبی علیه ملت ایران سهیم شده و به آن ضریب داده اند. در جدیدترین نمونه، روزنامه اعتماد با تیتر «همه نگران مهاباد» و روزنامه هم میهن با تیتر «در مهاباد چه گذشت؟» به حوادث روزهای اخیر واکنش نشان داده اند.

در بخشی از گزارش روزنامه هم میهن آمده است:«اعتراضات اقشار مختلف ادامه دارد و هر روز شاهد ناآرامی در برخی شهرهای بزرگ و کوچک هستیم. این تنش‌ها را می‌توان در نبود وجود فضای گفت‌وگو، فقدان پاسخگویی و بی‌توجهی به مطالبات معترضان و وجود رفتارها و گفتارهایی جست‌وجو کرد که نتیجه آن بروز خشونت است.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«تصاویر منتشرشده در فضای مجازی از جو شدید امنیتی در مهاباد خبر می‌دهد. جوی که به‌ویژه از ساعات پایانی شنبه ۲۸ آبان تا لحظه نوشتن گزارش ادامه داشت. بسیاری از شهروندان مهابادی از قطع آب و برق در جنوب شهر، تصاویری را منتشر کرده‌اند. در این میان رسانه‌های داخلی و خارجی به وضعیت موجود در مهاباد پرداختند و هرکدام اتفاقات صورت‌گرفته را با زاویه دید خود بیان کرده‌اند. اما آنچه مسلم است مهاباد امنیتی‌شده است و نیروهای بسیاری برای کنترل ناآرامی‌ها در این شهر حضور یافته‌اند.»

روزنامه اعتماد نیز در مطلبی با عنوان «همه نگران مهاباد» نوشت:«همه چشم‌ها نگران مهاباد است…روز شنبه نیروهای امنیتی در مناطق مختلف شهر مستقر شده و برخی از آن‌ها به پنجره‌های خانه‌های مردم، مغازه‌ها و ساختمان‌های مردم شلیک کرده اند…در اینکه این افراد متعلق به نیروهای امنیتی و حکومتی بودند تردیدی نیست اما اینکه از نیروهای سپاهی بودند یا نیروی انتظامی بودند یا لباس شخصی‌ها، هنوز مشخص نشده است. مردم مهباد معترض هستند که چرا باید به خانه مردم، ساختمان‌ها و مغازه‌های مردم شلیک کنند و خسارت ایجاد کنند.».

و اما اصل ماجرا چه بوده است؟ ماجرا از این قرار بوده که عناصر و گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب با سناریوی کشته سازی، فراخوان‌های متعدد، تخریب اموال عمومی، تهدید و ایجاد رعب و وحشت سعی در ایجاد آشوب و ناامنی در این شهر مرزی داشتند که هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی مهاباد موجب شد با وجود اینکه ضدانقلاب هر آنچه داشت و نداشت را به میدان آورد اما نتواند مردم را همراه کند.

غارت منازل، به آتش کشیدن برخی منازل مردم، غارت فروشگاه‌ها، اعتصاب بازار و کسبه با چاشنی تهدید و زور، شکستن شیشه برخی ادارات، وارد کردن خسارت به اماکن عمومی، تخریب اموال خصوصی مردم، انسداد معابر و تهدید مردم با سلاح گرم، بالا بردن پرچم احزاب تروریستی تجزیه طلب و عکس سرکرده‌های این گروهک‌ها، تنها گوشه‌ای از اقدامات آشوبگرانه و شرارت آمیز عناصر آشوبگر و ضدانقلاب چند روز اخیر در مهاباد بود.

در ادامه با حضور مقتدرانه و به موقع نیروهای حافظ امنیت بساط اغتشاشگران و عناصر آشوب طلب به صورت کامل برچیده شد و هم اکنون فضای شهر مهاباد در آرامش کامل بوده و زندگی در تمامی محلات این شهر به روال عادی بازگشته است. در این میان، طایفه منگور نیز نقش بسیار مهمی در برقراری آرامش و امنیت در شهر مهاباد داشته است.

تشویق تروریست‌ها به آدمکشی توسط اصلاح طلبان تندرو

وقتی حادثه تروریستی ایذه به وقوع پیوست، رسانه‌های منتسب به گروهک‌های تروریستی با خوشحالی اعلام کردند که اعضای این گروهک‌ها نیروهای مدافع امنیت را مورد هدف قرار داده اند.

اما به فاصله کوتاهی پس از این حادثه تروریستی، زمانیکه مشخص شد که یک کودک در میان شهداست، رسانه‌های منتسب به این گروهک تروریستی با دستپاچگی، مدعی شدند که نیروهای مدافع امنیت مردم را مورد هدف قرار داده اند.

در ادامه، رسانه‌های معاند نیز برای جمع کردن این فضاحت به میدان آمده و با پمپاژ خبری مدعی شدند که نیروهای مدافع امنیت، کیان پیرفلک را مورد حمله قرار داده اند.

این در حالی بود که دقیقا همزمان با حادثه تروریستی ایذه، در اصفهان نیز عوامل تروریستی با حمله به مدافعان امنیت، تعدادی را به شهادت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی کردند. اما چون در میان شهدا خبری از کودکان نبود، رسانه‌های معاند به هیچ عنوان آن را به مدافعان امنیت نسبت ندادند.

شاهدان عینی در محل وقوع حادثه تروریستی در ایذه نیز همگی تاکید داشتند که خودروی خانواده کیان پیرفلک توسط عناصر تروریستی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. ماجرا از این قرار بوده که ماموران حافظ امنیت به پدر کیان پیرفلک تاکید می‌کنند که با خودرو به سمت جمعیت آشوبگران حرکت نکند، اما وی علیرغم تذکرها به سمت جمعیت آوشبگران حرکت کرده اما در میانه راه منصرف شده و دور می‌زند، اما به این دلیل که شیشه‌های خودرو دودی بوده و خودرو دور می زند، عناصر تروریستی به این خودرو مظنون شده و آن را گلوله باران می‌کنند.

در ادامه، رسانه‌های معاند دقیقا مشابه ماجرای مهسا امینی، این بار بر ماجرای کیان پیرفلک متمرکز شده و با استناد به اظهارات مادر وی، پازل خود را تکمیل می‌کنند. این در حالی است که مادر کیان پیرفلک بدون هیچ مستندی مدعی شده که مأموران حافظ امنیت به سمت آن‌ها شلیک کرده‌اند. این در حالی است که مأموران مستقر در محل وقوع حادثه، هیچکدام سلاحی که تیر جنگی داشته باشد را در اختیار نداشته اند.

و اما در ادامه ماجرا، برخی رسانه‌ها در داخل همصدا با رسانه‌های معاند به پروژه عملیات روانی دشمن ضریب داده اند. در جدیدترین نمونه، وبسایت خبرآنلاین با اتهام زنی به مدافعان امنیت، درباره عاملین شهادت کیان پیرفلک ایجاد ابهام و تشکیک کرده است.

این قبیل اقدامات تأمل برانگیز، کاملا مغایر منافع مردم و امنیت کشور است؛ چرا که با اینکار، تروریست‌ها برای تکرار اقدامات جنایتکارانه خود ترغیب و تشویق می‌شوند. چون می‌دانند علاوه بر رسانه‌های معاند، رسانه‌هایی در داخل هستند که آن‌ها را تطهیر و تبرئه می‌کنند.

پایان پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.