×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجتماع بزرگ میثاق با ولایت حوزویان برگزار شد

به گزارش تهران۲۴، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه با عنوان میثاق با ولایت پیش از ظهر سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در این اجتماع طلاب، فضلا، اساتید سطوح عالی و همچنین طلاب خوزه علمیه خواهران حضور داشتند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و برخی دیگر از شخصیت‌های حوزوی در این اجتماع حضور داشتند.

اجتماع کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

تجمع کنندگان همچنین با شعارهایی از نیروهای امنیتی و دستگاه قضائی خواستند تا مماشات با اغتشاشگران را پایان دهند و با آنان برخورد قاطع کنند.

در این اجتماع آیت الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت.

وی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران اظهار داشت: اتحادی که این روزها دشمنان علیه جمهوری اسلامی دارند نشان از حقانیت مسیر انقلاب است و حوزویان و آحاد جامعه برای دفاع و حراست از این انقلاب در میدان حضور دارند.

وی بیان داشت: در روزهای گذشته شاهد برخورد قاطع دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که به جان و مال مردم حمله ور شدند، بودیم که انتظار می‌رود این برخوردها را ادامه داشته باشد.

آیت الله اراکی افزود: اغتشاشات چیز تازه ای نیست و در این فتنه دیدیم همان جریان‌های وابسته و نهفته به دشمن در داخل کشور خودنمایی کرده و گمان کردند صبر انقلاب و مسئولین و دستگاه‌های امنیتی نشان از ضعف است در حالی که این صبر نشانه قوت و استحکام ملت است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.