×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهدخورد

به گزارش تهران۲۴، مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسن ایرلو با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و جمع دیگری از مسئولین لشگری و کشوری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما آغاز شد.

سردار قاآنی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد. بهترین واژه برای نام بردن از روی این است که شهید ایرلو مرد مقاومت بود.

وی ادامه داد شهید ایرلو در هر عرصه‌ای که بود به معنای واقعی مرد مقاومت بود. اگر در عرصه دفاع مقدس حضور داشت مرد مقاومت بود و اگر در عرصه دیپلماسی حاضر شد سفیر مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: موضوع مقاومت یکی از مهمترین مسائل مورد تاکید رسول اکرم سلام الله علیها است و برجسته‌ترین دستوری که خداوند در یک آیه به رسول اکرم دستور فرمودند مقاومت بود؛ البته این دستور تنها برای رسول اکرم نبود و تمام کسانی که پیرو رسول اکرم هستند باید مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت مربوط به امروز نیست، گفت: مقاومت موضوعی است که ائمه معصومین را تا وادی شهادت پیش برد و ما مفتخریم که تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثنا به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: وقتی میدان برای پیروان مکتب ائمه معصومین باز شد به خوبی نشان دادند که مرد مقاومت هستند. امروز به برکت راهنمایی‌های امام این انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی ما باز شده اثبات شد که واژه مقاومت چه واژه با برکتی است و هر کسی که در میدان مقاومت ایستاد، با دست خالی موفق و پیروز از میدان بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: واژه مقاومت آنقدر تأثیر داشته که حتی دشمنان ما نیز به رمز آن پی بردند. آمریکای جنایت‌کار و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و برخی تفاله‌ها مانند عربستان سعودی را به جان مردم مسلمان انداختند و هفت هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا و ایران که کانون مقاومت است، هزینه کردند اما هزینه آنها نتیجه نداد و آنها در هر صحنه‌ای وارد شدند شکست خوردند و امروز به فکر این هستند که چگونه است که هر چقدر هزینه می‌کنند و سلاح و پول بیشتری صرف می‌کنند نمی‌توانند در برابر مقاومت ملت منطقه ما به پیروزی برسند.

نیروی قدس سپاه با اشاره به موفقیت‌های محورهای مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن گفت: به هر گوشه از منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که ملت‌های منطقه با تأثیر از مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری، راه زندگی با عزت را آموختند و ایستادند و پیروز شدند.

فرمانده نیروی قدس تصریح کرد: ما باید از شهدای بزرگ درس بگیریم. بایست بدانیم در مسیری که می‌خواهیم حرکت کنیم چه روشی را باید به کار ببندیم. اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و سرمان بالا باشد، باید اهل مقاومت باشیم و به حمدالله جمهوری اسلامی ایران تابلو زرینی از عرصه مقاومت در عرصه دفاعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به تحریم و فشارهای گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: با وجود این تحریم گسترده که اگر در هر کجای دنیا اعمال می‌شد، کمر آن حکومت می‌شکست ما به خوبی توانستیم با مقاومت تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

سردار قاآنی گفت: عربستان سعودی و تفاله‌های دست نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.

سردار قاآنی تصریح: ایران کانون تعلیم و تربیت و تولید قدرت است که آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای با ملت ما روبرو شدند، به برکت مقام شهید سلیمانی و خیل عظیم شهدای مقاومت، شکست خوردند و تو دهنی محکمی از رزمندگان ما دریافت کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد در منطقه هزینه کردند اما چیزی جز فضاحت به دست نیاوردند. آنها مرد آن نیستند که در میدان نظامی با ایران بجنگند. لذا به دلیل پست فطرتی و نامردی که در خصلت آمریکا، اروپا و تفاله هایشان در منطقه نهفته است، دست به کارهای تاکتیکی پست می‌زنند، تا بتوانند باخت شأن در صحنه اصلی را جبران کرده و به رسانه‌ها نشان دهند که برنده شده‌اند. آنها در این چند روز اخیر به دلیل ناتوانی شأن در میدان‌های اصلی جنگ، پنجه به صورت چند جوان ناآگاه در فضای مجازی انداختند و آنها را به میدان آوردند. و این نشان دهنده شکست آنهاست.

سردار قاآنی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در افغانستان، عراق، یمن و سوریه گفت: ملت‌های منطقه چنان تودهنی محکمی به آمریکا زدند که هنوز هم دارند رو به عقب می‌روند. آنها از روی ناتوانی شهید سلیمانی را به شهادت رساندند و از روی استیصال دست به این اقدام جنایتکارانه زده و شهید سلیمانی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند ایران را از آرمان‌ها و اهداف خود دور کنند، اما من به عنوان فرزند شما اعلام می‌کنم که هرچه فشار بیشتری بیاورند، مقاومت و ایستادگی ما نیز بیشتر خواهد شد و آنها را به عقب خواهیم راند.

سردار قاآنی عنوان کرد: نیروهای جبهه مقاومت طی این سال‌ها با دست خالی در دهان آمریکا کوبیدند و نقشه‌هایش را با شکست مواجه کردند. در سراسر جبهه مقاومت فرزندان معنوی پیامبر اسلام با دست خالی در برابر همه قدرتها ایستادند اما سربلند بیرون آمدند. اینها کسانی هستند که در مکتب امامین انقلاب راه آزاد زیستن را در مسیر نورانی مقاومت یافتند و پیروز شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمن اصلی در این مسیر آمریکا است گفت: عربستان تفاله آمریکا است و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد. همه آنها ضربه خواهد خورد، در ۲۰ سال گذشته به برکت خون شهدای مقاومت در هر میدانی وارد شدند چنان تو دهنی به آمریکا و اسرائیل زدند که آنها هنوز در حال عقب نشینی هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: روزی که می‌خواستند به عراق بیایند یک نماینده افغانستانی داشتند که روی یک تکه کاغذ مسائلی را نوشت و به مسئولین عراقی داد اما ملت عراق با کمک ملت ایران به آنها تودهنی زد که هنوز هم عقب نشینی می‌کنند.

وی افزود: در جریان انتخاب اخیر عراق معاون رئیس جمهور آمریکا بزرگ‌تر از دهانش حرف زد اما فرزندان مقاومت به سفیر آنها در عراق تذکر دادند و فردای آن سفیر آمریکا مجبور به عذر خواهی شد.

سردار قاآنی درباره وضعیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز روزی حدود ۵۰ عملیات فقط در کرانه باختری علیه اسرائیل انجام می‌شود. امروز رژیم صهیونیستی بیچاره شده است اما فکر می‌کنند که اگر به نظام فشار بیاورند نظام از مسیر خود کوتاه می‌آید.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: روزی که شهید سلیمانی را ترور کردند به آنها گفتیم خانه‌هایتان را بفروشید و از فلسطین بروید امروز می‌بینیم در سرزمین‌های اشغالی شخصیت‌های یهودی قدیمی تشکیلاتی برای خروج یهودی‌ها از اسرائیل را ایجاد کرده اند دیر نیست زمانی که مردم فلسطین با فضاحت اسرائیلی‌ها را از فلسطین بیرون کنند. امروز اسرائیلی‌ها به شدت زیر فشار هستند و از تبلیغات منفی خجالت هم نمی‌کشند.

وی ادامه داد: شما تمام توان خود را علیه ما بسیج کردید اما امروز در تمام خیابان ولیعصر اگر راه بروید یک زن با شرف بدون حجاب نمی‌بینید. شما یک زن روسپی جنایتکار را که بیش از ۱۷ هزار نفر را کشته را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کنید و این تمام هنر شما است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آنها بدون استثنا ضربه خواهد خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدا این مسیر پرافتخار و با عزت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. رهبر انقلاب مستحکم ایستاده اند و با صلابت کشتی انقلاب را به جلو می‌برند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.