×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل ستاد «آیت» با موضوع جهاد تبیین در بنیاد شهید

به گزارش تهران۲۴، عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: پیرو دستور قاضی‌زاده هاشمی «ستاد آیت» با موضوع جهاد تبیین و اقدامات بنیاد شهید برای اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگری در شرایط اخیر کشور با سیاست‌گذاری در فضای مجازی تشکیل شد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: این ستاد با مدیریت دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثاگران و مدیران کل مختلف بنیاد تشکیل شده و در این ستاد بر استفاده از ظرفیت ایثارگران و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر که در تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، تأکید شد.

وی افزود: در برنامه پیش‌بینی شده از دبیران تشکل‌هایی که در حوزه فضای مجازی فعال هستند از سراسر کشور دعوت شده و کلاس سواد رسانه‌ای و نشست پرسش و پاسخ در مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود. همچنین نشست پرسش و پاسخ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و معاونان ایشان در موزه مرکزی شهدا برگزار خواهد شد.

مهری ورنیاب خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ نفر از دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر و فعالان ایثارگری در حوزه فضای مجازی در این کلاس سواد رسانه‌ای حضور دارند و به دستور آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی هر ماه این نشست با جمعی از ایثارگران برگزار خواهد شد تا سوالات ایثارگران توسط مسئولان بنیاد شهید پاسخ داده شود. اساتید کلاس آموزشی سواد رسانه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده‌اند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ایثارگران در حوزه فضای مجازی، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر و ایثارگران در حوزه فضای مجازی یکی از موضوعات مهم است و با توجه به اغتشاشات اخیر، ایثارگران نقش مهمی در این زمینه دارند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که مردم آنها را پایگاه امن نظام و مذهب می‌شناسند با وجود فشارهای خارجی و معاندان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.