×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار فدوی: جمهوری اسلامی ۴۴ سال گذشته کلامی، نظری و عملی در مقابل ابرقدرتها ایستاده است

به گزارش تهران۲۴، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: کشورهای کمی توانسته اند حتی کلامی مقابل ابر قدرت ها بایستند ولی این کار توسط جمهوری اسلامی ایران هم کلامی، هم نظری و هم عملی انجام شده است.

وی افزود: شما در دانشگاه بروید تحقیق کنید که این کار و دستاوردها توسط عوامل دنیایی و مادی انجام شده است یا عوامل غیر دنیایی به ما در این زمینه کمک کرده اند. 

فدوی ادامه داد: نتایجی که در ۴۴ سال اخیر گرفته ایم این است که آمریکا حتی نمی تواند یک پیروزی را برابر انقلاب اسلامی بشمارد و نام ببرد که اگر داشت گوش دنیا را کر می کرد. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا در قرآن فرموده که دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و همیشه حزب خدا پیروز است و این وعده تخلف ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میلیون ها انسان در مسیر انقلاب پایدار ماندند و هر روز به این جمعیت از بعد کمی و کیفی اضافه می شود.

سردار فدوی گفت: وعده خدا برای قسمت خاصی نیست و باید همه شروط خدا را انجام دهیم، در امور اقتصادی شروط خدا را کامل انجام ندادیم که امروز دچار گرفتاری شده ایم. 

وی افزود: اگر کسی حاضر باشد جانش را برای سخت ترین کارها بدهد، این معامله با خداست.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.